Ghostbusters andra regel

Robot
MFC
Medlem
Ghostbusters andra regel

O till Wii kommer det suga som bananflugan!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

bara jag som tycker det ser ganska B ut =.(

Medlem

Who you gonna call?

GHOSTBUSTERS!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

ghostbusters har väl alltid varit lite B

men det är la nice =D

Medlem

Ser inte jättebra ut :/

Medlem

Måste fan kolla på 1an.

Har sagt det innan och säger det igen, andra priset i GOTY i år Hoi3 tar 1:a pris såklart.


signatur
Medlem

Tror det kan bli ganska enformigt men ändå ett väldigt underhållande lir:D älskar ju ghostbusters så!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Blir ett givet köp även om spelet inte blir någon dundersuccé, bara för att det är just Ghostbusters.
Sedan hoppas jag på en re-release på blu-ray med, så man kan mumsa lite extra.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av MFC:

O till Wii kommer det suga som bananflugan!

Personligen längtar jag efter Wii-versionen som verkar vara långt mer bearbetad.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

de har ju glömt ghostbusters intromusic i filmen

den hoppas jag är med i fullversionen av spelet.
de e ju cullt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

det här spelet kommer bli kung!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Nja.. ser nog hellre filmerna

Medlem

Såg faktiskt bra ut. Normalt brukar spel baserade på filmer vara rätt så sunkiga (förutom Riddick), men det där ser ut att vara någonting att hålla ögonen öppna efter.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Såg faktiskt bra ut. Normalt brukar spel baserade på filmer vara rätt så sunkiga (förutom Riddick), men det där ser ut att vara någonting att hålla ögonen öppna efter.

De har ju skrivit ett nytt manus (Alltså Dan Akroyd å grabbarna) till spelet å alla returnerar ju å gör sina "egna" röster i spelet, så det ska nog bli bra.

Wii versionen är ju mer cartoony så det verkar bli ett bra spel dit också.

1
Skriv svar