Left 4 Dead utökar i vår

Robot
Medlem
Left 4 Dead utökar i vår

Hmm jag hoppas att detta "Survival Pack" är gratis.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Medlem
Skrivet av ohem:

Hmm jag hoppas att detta "Survival Pack" är gratis.

Jag med! 8) men förmodligen kommer det kosta
Hoppas dom inte blir penga giriga o tar en överdriv avgift för spelet iallafall :\


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Fy vad taskigt av valve om det kostar! Jag som trodde att det skulle va gratis!

Inaktiv

Lär väl vara gratis till PC, iaf. Men fan vad goda nyheter alltså!

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Fy vad taskigt av valve om det kostar! Jag som trodde att det skulle va gratis!

Ja, allt ska vara gratis, även om folk har jobbat på med Survival Pack och fått lön så ska vi ha det gratis!

Medlem

Ren bullshit om Survival pack kostar pengar till PC.

Medlem
Skrivet av hansen:
Skrivet av Johan3043:

Fy vad taskigt av valve om det kostar! Jag som trodde att det skulle va gratis!

Ja, allt ska vara gratis, även om folk har jobbat på med Survival Pack och fått lön så ska vi ha det gratis!

Ja, jag menar, de fick ju ingen lön under de 1.5 åren de har arbetat med updates till tf2.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Ren bullshit om Survival pack kostar pengar till PC.

Håller helt med dig. Måste vara gratis, annars gråter jag en skvätt.


signatur

snestreck woicer

Inaktiv

DLC är Downloadable lame crap och alla fucking hatar DLC så fucking much, did i mention; fuck?


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av hansen:
Skrivet av Johan3043:

Fy vad taskigt av valve om det kostar! Jag som trodde att det skulle va gratis!

Ja, allt ska vara gratis, även om folk har jobbat på med Survival Pack och fått lön så ska vi ha det gratis!

Ja, jag menar, de fick ju ingen lön under de 1.5 åren de har arbetat med updates till tf2.

Se detta som en betalning till båda?

Medlem

Men när kommer HL Episode 3? Det är det viktiga...

Medlem
Skrivet av Carling:

Men när kommer HL Episode 3? Det är det viktiga...

L4D >>> HL2

There, I said it.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Haha sjukt pinsamt om de vill ha betalt för survival packet. Jag menar L4D är ju ett av de tunnaste spelen som släppts på sistone och att kräva mer pengar vore ett hån.

Medlem

Alla tjatar om att det ska vara gratis, visst självklart hade det vart gött ifall man kunde få det gratis, men samtidigt är L4D ett grymt bra spel så om det nu kommer kosta en fjuttig hundring bryr jag mig inte om. Med tanke på att 99,9% av alla spel som släpps nu för tiden suger get pung, så att lägga lite pengar på att få ett bra spel skadar inte!

Medlem

survival modden lär nog vara att zombierna kommer i vågor eller?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem
Skrivet av Harpa:

L4D >>> HL2

There, I said it.

Oh no, Blasphemy!! ^^

Ont: Trevligt med lite uppdateringar! Hoppas verkligen att det är gratis till pc...

Inaktiv

Visst jag kan betala, men inte för att de ska fixa versus läget på de två övriga kampanjerna (death toll och air), man blev så förvånad när det bara var de två första man kunde köra i versus.

Jag har däremot kört första banan på death toll i versus läge och det funkade perfekt, vet inte hur men den fanns på en server, så frågan är varför dom inte finns med? Ska även finnas någon workaround som gör att man kan spela death toll o air i versus.

Medlem

L4D är välgjort spel och bra spel, men det bjuder på för lite variation och blir snabbt tråkigt i längden. Men det är roligt att köra co-op lite då och då med polare med några öl vid sidan om.
De bord satts på att skapa fler variationer på monster och händelser. Men också försöka dra upp skrämsel och mystik faktor några steg till.

Hatar också att spel känns för mycket Hollywood över det hela. Där allt ska klassificeras i olika kategorier och allt förklaras för spelarna. Saker får inte vara för komplicerat för de "dumma" spelarna/tittarna.

Medlem

När kommer det vapen då? =/


signatur

Rawr

Medlem

klart detta kommer vara gratis, alla fall till pc, xbox lär det väl inte bli gratis.. inget dlc är väl där?

Medlem
Skrivet av Aresz:

Visst jag kan betala, men inte för att de ska fixa versus läget på de två övriga kampanjerna (death toll och air), man blev så förvånad när det bara var de två första man kunde köra i versus.

Jag har däremot kört första banan på death toll i versus läge och det funkade perfekt, vet inte hur men den fanns på en server, så frågan är varför dom inte finns med? Ska även finnas någon workaround som gör att man kan spela death toll o air i versus.

Man måste spela igenom den andra kampanjen först? Det var så några kompisar kom till air när de satt på IO, tyvärr var jag inte med...:(

Medlem

Jag är nästan säker på att Survival kommer vara precis som Zombie-banan i Call of Duty 5.
Man har ett hus och ska försvara sig mot vågor av zombies så länge som möjligt, vågorna blir bara svårare och större varje level.

Medlem

Nu har ju Valve skämt bort oss med gratis uppdateringar till TF2 och sina andra spel under några år, så det är klart att det blir lite kontroversiellt om dem tar betalt för expansionen. Men just det att dem kallar det för en expansion tror jag antyder att dem tänker göra det.
Men såvida det inte är en orimlig summa så kommer i alla fall jag att betala för den. Fast det låter liiiite snålt om det bara är två nya Versus-banor och ett nytt spelläge.

Och när kommer Dead Air och Death Toll i versus-versioner? Lovades inte det inför den senaste patchen?

Medlem
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Nu har ju Valve skämt bort oss med gratis uppdateringar till TF2 och sina andra spel under några år, så det är klart att det blir lite kontroversiellt om dem tar betalt för expansionen. Men just det att dem kallar det för en expansion tror jag antyder att dem tänker göra det.
Men såvida det inte är en orimlig summa så kommer i alla fall jag att betala för den. Fast det låter liiiite snålt om det bara är två nya Versus-banor och ett nytt spelläge.

Och när kommer Dead Air och Death Toll i versus-versioner? Lovades inte det inför den senaste patchen?

Vart ser du att de kallar det för ett expansion?

Inaktiv

Är detta samma som Dead before Dawn? Det där tillägget som skulle innehålla mappen som liknade varuhuset i remaken av Dawn of the Dead?

edit: länk
http://www.youtube.com/watch?v=atuZvbEPsAg&feature=related

Medlem

Vart det inte sagt, ända från början, att all DLC till PC kommer vara gratis?

Medlem
12
Skriv svar