Uncharted 2 förstärker bildarkivet

Robot
Medlem
Uncharted 2 förstärker bildarkivet

Jävlar vad snyggt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Våra huvudpersoner verkar vara rätt små till växten, i alla fall om man tittar på "köksbilden" ovan och jämför mot t.ex. spis och bord.

Medlem

När kommer det ut då ?

För det är ju väldigt nära inpå 1an, dom måste väl jobbat på första och andra spelet nästan samtidigt väl ?

Medlem

Spelet kommer i höst/vinter.

Uncharted 1 visade upp riktigt imponerande miljöer och grafik och detta arv ser ut att vara bestående i uppföljaren. Ruggigt snyggt! Geometrin i dessa bilder är löjligt att få beskåda, att detta kan spelas på en konsol är riktigt imponerande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Inser när jag kollar på bilderna att jag tycker att Drake(?) är ganska lik Sheppard i Stargate: Atlantis, vilket är ett gott betyg med tanke på att han är en jäkla ninja (satt och kollade på gamla avsnitt idag och såg avsnittet "The eye" från första säsongen när han är teh shit;))

Ontopic; ser snyggt ut, testade bara det första i några minuter då jag inte själv har en PS3:a men det verkade jäkligt skoj;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Haha, redan en KZ2grafik-dödare^^

Sonys maskin börjar visa sin kraft till slut, om man bara hade en sådan istället för Wii...

Medlem

Imponerande grafik indeed


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Det är faktiskt helt över mitt förstånd att denna fantastiska lilla maskin kan prestera så här mycket.


signatur
Medlem

oooh Giff =D första spelet var ju så sjukt bra


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Sanslöst!

1'an är helt klart ett av dom bästa spelen jag spelet i sin genre.

Medlem

Det där är ju bara helt snuskigt snyggt. Herregud


signatur

En styck signatur.

Medlem

Det ska nog påpekas att de bilderna nog är lite antialiasade i efterhand.
Men det ser förskräckligt bra ut, jag är ett stort fan av ettan..


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ettan var ett av mina favospel tills (SPOILER) monsterna, kom, har inte spelat det sen dess. Men kanske ger mig på 2an.

Inaktiv

geeeee mig! jag måste skaffa uncharted 1 till sommaren så man är med i svängarna när 2:an kommer


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Detta och ettan är de två spel som hittills har fått mig att fundera på en PS3.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Trevligt :D!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Detta och ettan är de två spel som hittills har fått mig att fundera på en PS3.

Samma här, och det är inte bara lite sugen man blir när man ser dessa bilder också.

/ LordDaimos

Medlem

Sonys första- & andraparts utvecklare går ju för fan på högvarv denna generation.
Inte för att det gjordes schyssta firstparty-spel till ps2:an, (ICO/SOTC/GOW/J&D medmera = mumma)
men jag menar, dem börjar kötta ut en stor drös nya IP:n i jävligt snabb takt vilket är riktigt kul imo, för att inte säga gruvligt risktagande i dessa tider +uppföljare på de mer etablerade IP:na förstås.

Har ingen PS3:a, men jag gillar verkligen idéerna till spelen som Sony satsar på.
Droppar priset under 3 papp till sommarn så kommer jag nappa till.

1
Skriv svar