Mass Effect 2 först nästa år

Robot
Medlem
Mass Effect 2 först nästa år

jeeeeeeeeeyy!!

blir ett klart köp


signatur

Trying is the first step towards failing

Inaktiv

Yes!!! Detta längtar man till!

Medlem

Plattformarna lär ju vara PC, 360 och DSen. Har för mig att sparning man har från ettan när man klarat spelet ska påverka hur saker till viss del kommer se ut i 2an. Känns som ps3 ägare skulle missa ut på en hel del content, om detta koncept inte nu blivit ändrat, vilket skulle vara en stor besvikelse.

Inaktiv

Förmodligen kommer det bara till PC och X360.
Inväntar lansering, ser fram emot detta.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

VILL HA NU! Rymdsex ftw

Medlem

Hoppas verkligen det inte kommer till Ps3, var väldigt intresserad av snacket om gamla sparningar från 1:an.

Medlem

Givet köp. Synd bara att det är så långt tills man får lägga vantarna på det
Men det är bara att bita ihop, och man vill ju hellre ha ett välpolerat spel än ett halvdant

Ti.
Medlem

"Biowares rymdhistoria om Shepard och hans manskap..."

Känner ett otroligt behov av att påpeka att man kan spela som quinna oxå... DOH!

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Hoppas verkligen det inte kommer till Ps3, var väldigt intresserad av snacket om gamla sparningar från 1:an.

Tycker alla konsoller som liknar varandra borde få tillgång till bra spel:|

Medlem

Diggade det första spelet. Så vi får se hur det blir med detta


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Udda formulerad rubrik, som om Bioware på nåt sätt tar för lång tid på sig, ME är ju bara drygt ett år gammalt.

Eller väntade sig verkligen någon att de skulle klämma ut en uppföljare på mindre än 2 år?

Medlem

Var väl väntat kanske.. Den som väntar på något gott! Fan vilket bra spel att se fram emot. Borde man kanske säkerhetskopiera sina sparfiler... Hmm, synd att inte steam cloud kunde plocka åt sig de åt mig.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ojoj, detta har jag längtat efter! Körde igenom ettan igen för någon vecka sedan. Hur najs som helst.

Om jag inte missminner mig så skulle tvåan komma ihåg hur ens karaktär såg ut och vilka val man hade gjort om man har sina savegames kvar va?

Inaktiv

Najs! Längtar!

Medlem

Bra, då hinner jag bli färdig med dragon age lagom till detta;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Köpte ettan för det kom på pc.. kommer inte 2an på pc så kommer jag inte köpa det..

Medlem

Underbart ! Fantastiskt spel med sjukt bra story och bland den bästa dialog jag sett i ett spel. Kan knappt vänta! Håller på att spela igenom ettan nu igen

Medlem

Kan fan inte vänta på ME2!
Storyn drog in mig som ett gammalt Star Wars Fan och jag vill bara veta mer och mer!

Medlem

Härligt att få något hum om när det släpps iaf

Medlem
Skrivet av voicu:

Köpte ettan för det kom på pc.. kommer inte 2an på pc så kommer jag inte köpa det..

Ok.

Medlem

Mass Effect 2! I NEED YOU!

Jag vill inte vänta tills nästa år!

1
Skriv svar