Medlem
Antec chassi!!

har precis fått mitt Antec chassi till den nya datorn jag ska bygga!!!

Gillar det skarpt vad tycker ni

se länk --> http://www.dustinhome.se/pd_5010100698.aspx


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Fin låda, ingen stor beundrare av plexiglas dock

Medlem

ahh, du och 45 000 andra som har just det chassit, grattis.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Om jag nu får ställa en lite mer seriös fråga här bland skämten så undrar jag om ni som har en sådan här låda tycker att den har bra kylning med orginalfläktarna????

Har nämligen själv tittat på denna låda men känner ingen i min bekantskap som har en sån så jag kan kolla upp det själv.

Tackar för svar!

Medlem
Skrivet av Dumlen:

ahh, du och 45 000 andra som har just det chassit, grattis.

är det så popis! Kul det visste jag inte:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Groggy:

Om jag nu får ställa en lite mer seriös fråga här bland skämten så undrar jag om ni som har en sådan här låda tycker att den har bra kylning med orginalfläktarna????

Har nämligen själv tittat på denna låda men känner ingen i min bekantskap som har en sån så jag kan kolla upp det själv.

Tackar för svar!

Gå på länken högst upp i mitt inlägg där finns också kundrecentioner


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Även köpt detta som jag tror blir mumma och kommer passa bra med sitt blå neonljus som de andra fläktarna i chassit har

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ANTNEOP-6...


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

1
Skriv svar