Tips på ny musmatta till MX518 önskas

Inaktiv
Tips på ny musmatta till MX518 önskas

Jag tänkte nu till julen köpa mig en ny musmatta till min MX518, just nu har jag en 20 kronors musmatta. Problemet är dock att jag inte har någon som helst erfarenhet utav bra musmattor och det finns ju så överdrivet många olika att välja mellan.

Någon som har något tips på någon bra musmatta för runt 200 spänn som passar till en MX518?

Tack på förhand.

Medlem

5L Steelpad, kör jag me riktigt bra, fast gliders är ett måste.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1339

Inaktiv

Jag har själv kikat lite på http://www.webhallen.com/prod.php?id=56426 , är den bra? Eller är t.ex. fUnc Surface 1030 bättre?

Inaktiv

Jag använder en glasmatta till min MX518 fungerar mycket bra och outslitlig, köpt på Clas Ohlsson för 99 kr. Välarbetad och bra.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Q-pad CT är en ypperlig skapelse för pekdon. Glidet avgörs inte av vilken mus man använder utan snarare utan den medföljande teflontjepen man får med mattan. Avläsningen är perfekt med MX518 på CT, det kan jag vittna om. Sen att det kanske är onödigt att pröjsa mycket för en musmatta kan man ju diskutera givetvis, men har man en slant att lägga så.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv
Skrivet av PaddanL:

Q-pad CT är en ypperlig skapelse för pekdon. Glidet avgörs inte av vilken mus man använder utan snarare utan den medföljande teflontjepen man får med mattan. Avläsningen är perfekt med MX518 på CT, det kan jag vittna om. Sen att det kanske är onödigt att pröjsa mycket för en musmatta kan man ju diskutera givetvis, men har man en slant att lägga så.

Så det är kanske smartare att t.ex. köpa en SteelSeries Qck och sedan också köpa till teflontejp?

Inaktiv

Förutsatt att teflontejpen och mattan är kompisar. Vilket inte borde vara några problem


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar