Shacknews köps upp

Robot
Medlem
Shacknews köps upp
Skrivet av Gibson:

Why am I working these insane hours while life outside passes me by? Will growing my company bottom line really reward me more than time with family and loved ones? I was given a chance to change my life, so I did.

Bara att gratulera. Det gör mig alltid glad att se människor inse sånt här.


signatur
MFC
Medlem

japp håller med. live life.. dont waste it.. eller nått.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man förstår snubben ofc han ska spendera tid med familjen istället för en spel sida allt har sin tid så att säga.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fragzone 980610 14:24 Giblaton - Tom Ass.

Moget namn.. jääävligt moget. Haha!

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Fragzone 980610 14:24 Giblaton - Tom Ass.

Moget namn.. jääävligt moget. Haha!

Va?

ro
Medlem

Det var fan bättre förr! Kom igen nu, våga gå tillbaka till retro looken!

Medlem

FZ såg mer 1337 ut på gamla goda tiden då torget.se spökade
nu är allt så ljust å rymligt i rymden
ibland blir man sugen på å se nåt room service program in case om FZ skulle va me där ;>

Medlem

Undra hur mycket deg han skopa in på den dealen...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Fyfan vad jag saknar den gamla goda tiden! Finns det ens någon från den tiden kvar hos FZ nu? Minns till och med hur jag satt och diskuterade på ICQ med Phat angående att starta en demo- (som i Quake-demo) sida, men det rann ut i sanden...

Nu har FZ expanderat och, sorgligt nog, förlorat lite av sin själ. Men det är väl för att jag är en gammal stofil som jag tycker det. Och, i slutändan, så är det väl naturligt att saker och ting förändras och utvecklas. Jag skulle kunna skriva på i evigheter om detta, men jag vill inte tråka ut er =).

Hur som helst, FZ är rätt sjysst nu ändå.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Fyfan vad jag saknar den gamla goda tiden! Finns det ens någon från den tiden kvar hos FZ nu? Minns till och med hur jag satt och diskuterade på ICQ med Phat angående att starta en demo- (som i Quake-demo) sida, men det rann ut i sanden...

Nu har FZ expanderat och, sorgligt nog, förlorat lite av sin själ. Men det är väl för att jag är en gammal stofil som jag tycker det. Och, i slutändan, så är det väl naturligt att saker och ting förändras och utvecklas. Jag skulle kunna skriva på i evigheter om detta, men jag vill inte tråka ut er =).

Hur som helst, FZ är rätt sjysst nu ändå.

Jag är också obotlig nostalgiker när det gäller sånt här och saknar också ett och annat. Fast samtidigt tycker jag att vi lyckats rätt bra med att behålla folk. Får det till att bland de som är _aktiva_ i crew just nu (dvs skriver, modererar eller utvecklar) har omkring åtta personer varit med sen åtminstone 2001; några av dessa har varit med sen slutet av 1990-talet. Så det är ingen komplett makeover på den fronten

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av Dashiva:

Fyfan vad jag saknar den gamla goda tiden! Finns det ens någon från den tiden kvar hos FZ nu? Minns till och med hur jag satt och diskuterade på ICQ med Phat angående att starta en demo- (som i Quake-demo) sida, men det rann ut i sanden...

Nu har FZ expanderat och, sorgligt nog, förlorat lite av sin själ. Men det är väl för att jag är en gammal stofil som jag tycker det. Och, i slutändan, så är det väl naturligt att saker och ting förändras och utvecklas. Jag skulle kunna skriva på i evigheter om detta, men jag vill inte tråka ut er =).

Hur som helst, FZ är rätt sjysst nu ändå.

Jag är också obotlig nostalgiker när det gäller sånt här och saknar också ett och annat. Fast samtidigt tycker jag att vi lyckats rätt bra med att behålla folk. Får det till att bland de som är _aktiva_ i crew just nu (dvs skriver, modererar eller utvecklar) har omkring åtta personer varit med sen åtminstone 2001; några av dessa har varit med sen slutet av 1990-talet. Så det är ingen komplett makeover på den fronten

Inte att glömma mig heller. Jag har vart med ända sen januari 2009. Jag blir också nostalgisk när jag tänker tillbaka på den tiden.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar