Battlefield: Bad Company 2 i görningen

Medlem
Battlefield: Bad Company 2 i görningen

Men lägg av Bad Company 2?

m1
Medlem

Tufft med Dead Space till Wii! Eftersom de tar sån tid på sig kanske det blir en fungerande portning också?

Medlem

bah gif BF 3 till Pc eller bf bc till pc frost bite engine skulle ju moddare kunna gora awesome stuff med.

Medlem

Ja GIEF Battlefield 3 till PC eller Battlefield 1942 med frostbite motorn till PC!

Medlem

Då försvinner kvaliten på ME2 då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ännu ett bf till konsol?! FÖRRÄDARE!

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Ännu ett bf till konsol?! FÖRRÄDARE!

Word.

Jag hatar verkligen att de ska envisas med att släppa till konsoler.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Då försvinner kvaliten på ME2 då.

Hur menar du då?

Inaktiv

va fan är det här. Ge oss ett bf till pc!!!

Medlem

Men ge upp med PC spelande already.


signatur

---
Boo!

Medlem

VAFAN!! Håller de på med.... Jävla svin! BF3 HALLÅÅÅÅÅ, forts på BF2 tack!!!

Medlem

Mer väntan på nytt BF till pc... Känner mig sviken. Här sitter man och är trogen BF pc spelare, och vad får man? Tsss
Konsolköp ? Glöm det!


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

fan vad kul! själv så älskade jag bc på 360'n. hade sjukt kul med det spelet. men jag håller med corporaln0ll, att få ett nytt bf med frostbite motorn till pc skulle vara grymt. skulle säkert slå igenom.

Medlem

Synd att inte BF3 presenterades.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Redaktör

Alltså, vad är det för inställning en del svänger sig med? "Förrädare!", "sviken" - är det här nån sorts egoisternas samlingsplats? Jag visste inte att Dice (eller för den delen något privatägt företag) är skyldiga att göra som vissa köpare vill. Är ni missnöjda med vad de tillverkar är det inte svårare än att ni låter bli att köpa produkten. Önskemål kan man förstås ha, men att uttrycka dem som vissa gör är smått beklämmande att läsa - det handlar om underhållning...


signatur
Medlem

Spelar mycket Bad Company online, single player kampanjen var underhållande, spelar gärna mer.

Skulle gärna se en modern tolkning av BF1942 någon gång i framtiden. Men det är kanske det som BF heroes är aja.

Medlem

Patience is a virtue som man säger. Undrar hur Dead Space till wii kommer se ut.

Medlem

Undrar hur länge pc marknaden håller :/ kommer det en schysst mus till någon konsol så är pcn körd för min del

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Night Hawk:

Då försvinner kvaliten på ME2 då.

Hur menar du då?

EA är djävulens avkomma! Eller hur var det med det nu igen...?

Att folk fortfarande beter sig som nonchalanta småbarn så fort EA:s namn nämns är otroligt löjligt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

yay. en gla nyhet mitt i magsjukan. bc2. bf3 kommer kanske efter heroes?

Medlem

Dessa är ju bara en del av alla nya titlar, hoppas de andra kommer fylla en del luckor.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Night Hawk:

Då försvinner kvaliten på ME2 då.

Hur menar du då?

EA är djävulens avkomma! Eller hur var det med det nu igen...?

Att folk fortfarande beter sig som nonchalanta småbarn så fort EA:s namn nämns är otroligt löjligt.

Tror att han menar att det går multi-plat... Inte för att det är mer förståeligt.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Va i hela hell, ett BC2 nu?
Läste att ett BF3 var på väg. Waow, snacka om big surprise

När man tänkte efter så var det inte heller någon stor överraskning att ett BC2 kommer, med tanke på hur 1an slutede.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

"Stockholmskontor och väntas få premiär redan innan årsskiftet (om undertecknad läst rätt)" Hahaha knappast. Vi snackar dice och då blir det framskjutet lite. så som med bad company och battlefield: heroes. (Vet ej dock om det är dice fel)


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

DICE sa förra sommaren att de höll på att utveckla fem stycken spel i Battlefield serien. Med BF:BC, BF:BC 2 och BFH borträknat så är BF3 är med stor sannolikhet på gång.

Medlem
Skrivet av lasershock:

DICE sa förra sommaren att de höll på att utveckla fem stycken spel i Battlefield serien. Med BF:BC, BF:BC 2 och BFH borträknat så är BF3 är med stor sannolikhet på gång.

Det kommer troligen ett Mirror's Edge 2 också.

Du sa "Battlefield" serien :P.
Du sa fem spel, du räknade upp 4?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Kommer inte ME2 till 360 kommer jag spy överallt.
Sen gå till EA's kontor och slänga min 360 på dom.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Night Hawk:

Då försvinner kvaliten på ME2 då.

Hur menar du då?

EA är djävulens avkomma! Eller hur var det med det nu igen...?

Att folk fortfarande beter sig som nonchalanta småbarn så fort EA:s namn nämns är otroligt löjligt.

Tror att han menar att det går multi-plat... Inte för att det är mer förståeligt.

Skulle kunna vara så också. Tror inte att kvalitén sjunker nämnvärt för det i alla fall. Har svårt att se det komma till PS3, men en Windows-version hade väl de flesta räknat med?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Night Hawk:

Då försvinner kvaliten på ME2 då.

Hur menar du då?

EA är djävulens avkomma! Eller hur var det med det nu igen...?

Att folk fortfarande beter sig som nonchalanta småbarn så fort EA:s namn nämns är otroligt löjligt.

Tror att han menar att det går multi-plat... Inte för att det är mer förståeligt.

Skulle kunna vara så också. Tror inte att kvalitén sjunker nämnvärt för det i alla fall. Har svårt att se det komma till PS3, men en Windows-version hade väl de flesta räknat med?

Sett till det historiska så utvecklar EA enbart exklusiva titlar till PC och Wii, så att det skulle kunna komma till både PS3 men även Mac för den delen är ingen omöjlighet.

123
Skriv svar