Battlefield Heroes släpps inom kort

Robot
Inaktiv
Battlefield Heroes släpps inom kort

Någon mer som känner att längtan till att få testa det har försvunnit?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Känns så oseriöst. Vill ha ett riktigt Battlefield som 1942. GAAAAH!

Medlem

Tycker inte spelet är kul.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Det var på tiden.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Jag vill ha Battlefield 3! (inte BF2142 som jag inte räknar som en värdig efterföljare)

Inaktiv

Hade helt glömt bort det här.

Medlem

Hade det kommit i somras som lovat hade det varit najs, men nu verkar det ha blivit ett alldeles för långdraget och nästan seriöst projekt, i det oseriösa. Urlöjligt. Lär ju klart testa det ändå.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Det ser ju rätt kul ut =p

Medlem

Ge oss ett BF:1942 Remake istället! Eller Bad Company till PC.

Medlem

Tycker det kan vara klart roligt för priset.
Sätta sig ner vid relase och spender några timmar med diverse internett-vänner, jag menar... alla kan spela det!

Inaktiv

Kommer suga totalt. P12 lir:- )

Sluta hypa omglolzorieroperk


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Lägg 125kr på CoD2 istället.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Varit med i betan ett väldigt tag och jag måste säga att jag är riktigt, riktigt besviken. Otroligt enformigt och dålig "scale". Kanske förväntade mig för mycket och kan inte se på spelet med ett "nytt" öga. Är förstörd av alla otroliga speltimmar med Battlefield 1942. Tyvärr har inget med liknande namn kunnat nå upp till den nivån - och Heroes kan jag inte ens säga är den bästa efterföljaren.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av darknshy:

Kommer suga totalt. P12 lir:- )

Sluta hypa omglolzorieroperk

Och varför skulle det suga totalt? Har du inte testat så kan du hålla tyst och har du testat kan du specificera vad som suger.

Medlem
Skrivet av SEC_Preacher:

Jag vill ha Battlefield 3! (inte BF2142 som jag inte räknar som en värdig efterföljare)

Sammma här .. Vill ha en bra uppföljare från 2an ,Som börgar bli enformigt att spela nu för tiden...

2142 Sög ..Tur man vann det så man slapp slösa pengar på det : ) .. .

Ne ett MOderncombat fast med nya motorn vill jag ha !
Och 128 Player stöd online


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vill också ha ett Battlefield 3! Men fanns det inte planer på det?


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av SEC_Preacher:

Jag vill ha Battlefield 3! (inte BF2142 som jag inte räknar som en värdig efterföljare)

Håller med:up:

Medlem

Jag tyckte personligen att BF2142 var överlägset BF2. Det var bättre balans, roligare upplåsningar och lite ändrad team-dynamik gjorde att folk höll ihop i grupper bättre. Ihopslagningen av klasser var också välkommen, äntligen kunde man göra något som engineer.

Ovanpå det var det ännu bättre ljud och fruktansvärt välgjorda vapenmodeller.

Bättre än BF2 på alla viktiga punkter skulle jag säga.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Varit med i betan ett väldigt tag och jag måste säga att jag är riktigt, riktigt besviken. Otroligt enformigt och dålig "scale". Kanske förväntade mig för mycket och kan inte se på spelet med ett "nytt" öga. Är förstörd av alla otroliga speltimmar med Battlefield 1942. Tyvärr har inget med liknande namn kunnat nå upp till den nivån - och Heroes kan jag inte ens säga är den bästa efterföljaren.

Jag har inte testat själv, men jag förväntar mig ungefär ett Team Fortress 2 i större miljöer med BF-stuk. Är jag rätt på det? Verkar riktigt soft i så fall.

BF2142 tycker jag fick ett oförtjänt kallt mottagande hos en del. De var inställda på BF2 med andra skins bara, men fick en ny BF-variant och blev förvirrade och besvikna.

Misstänker lite att det är samma grej med BF Heroes. BF-temat, men inte BF2 med nya skins...

Medlem

Ser fortfarande skojjigt ut, skall testa det, det är ju gratis.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag tror det kan bli ett spel man spelar rätt ofta.

Medlem

Helt gratis, inget systemkrav, värt att testa


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jo, gratis är gott, sägs det ju. Hoppas det stämmer, är dock lite fundersam...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

fan vad göt!!:Dl ängtar efter detta spel:( gem ig nu!;)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Frux:

BF2142 tycker jag fick ett oförtjänt kallt mottagande hos en del. De var inställda på BF2 med andra skins bara, men fick en ny BF-variant och blev förvirrade och besvikna.

Misstänker lite att det är samma grej med BF Heroes. BF-temat, men inte BF2 med nya skins...

Kan inte annat än hålla med om mottagandet utav bf2142, kolla bara kommentarerna på recensionen här på fz.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Frux: TF2 ger dig en mycket större spelupplevelse och blir inte enformigt på samma sätt. BF:H tycker inte jag erbjuder någonting.

Edit: Och vad gäller BF2 så gillar jag det inte alls. Alldeles för "public". Jag håller fast vid att BF 1942 är ett mästerverk och inget de släppt efter det har varit i närheten, med en dalande kurva.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

vill ha BF3 inte detta tecknade trams..

Medlem

Det här ska bli kul, tecknat krig är framtiden!


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
12
Skriv svar