Dragon Age flyttas till hösten

Robot
Medlem
Dragon Age flyttas till hösten

Tack Tomas, nu förstörde du min dag.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Redaktör

Tss, gnällspik. En ny dag började 46 sekunder efter att du postat din kommentar.


signatur
Medlem

Så PC versionen blir försenad tackvare ps3 & 360 versionerna? Right on.....

Medlem

Nejnejnejnejnej! Har ju gått och suktat i evigheter och nu blir det uppskjutet, blir sjukt bitter!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tss, gnällspik. En ny dag började 46 sekunder efter att du postat din kommentar.

Som om inte den dan dog också.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kan nog bli ganska häftigt detta spelet.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Så PC versionen blir försenad tackvare ps3 & 360 versionerna? Right on.....

Hur fick du ihop det där? hehe. Det står ju bara att dom "sammanfaller". Personligen tror jag inte dom är klara utan behöver lite mer tid. Hade spelet varit färdigutvecklat så hade det nog släppts. Eller så kanske konsollversionerna hotar PC versionen med tusen nålar eller nåt... vem vet? =P

Om det nu inte är så katastrofdåligt att dom är rädda att konsollförsäljningen skulle bli lidande om dom släppte PC versionen först. Men det tror jag knappast.


signatur
Inaktiv

jaja, lite trist. Man hade ju hoppats på att PC ägare skulle få ett privilegium denna gång och inte konsol, troligen är dom rädd att potentiella konsol spelare tankar spelet illegalt istället och spelet blir gamla nyheter tills konsol versionen är ute.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

fanfanfan... jag såg verkligen fram emot detta :/ jaja thats life

Inaktiv

Omen vafan! När spel släpps till konsolerna då släpps dem det datum dem har bestämt, sen senare kommer PC versionen. Men när PC spel ska släppas aa då ska det försenas pga jävla konsolversioner.... suck

Ner med konsolerna...

Inaktiv

Då får fan slutliga versionen blir ruskigt bra! inga buggar och grym spelkännsla!

Medlem

Inga buggar är väl att ta i men spelkänsla vill man gärna se

Medlem

Precis som alla andra känner man ett grymt sug efter vad som skulle kunna vara "Baldurs gate 3", suttit och sträck spelat NWN2: storm of Zehir för att hinna bli klar med det tills mars ^^. Antar att nu får jag lite mer tid på mig med det iaf ><


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Synd alltså väntade på det här ju.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Känns som man längtat efter det här spelet i flera år nu. Jaja, bara bita ihop


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Precis som alla andra känner man ett grymt sug efter vad som skulle kunna vara "Baldurs gate 3", suttit och sträck spelat NWN2: storm of Zehir för att hinna bli klar med det tills mars ^^. Antar att nu får jag lite mer tid på mig med det iaf ><

Hehe, tänkte samma sak;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

bioware bidde mer eller mindre blaj efter EA sammangående.. precis som blizzard bidde.. det blir mainstream o konsollfjesk för hele slanten.. troligen kommer spelet va så förbannat snuttifierat och anpassat så alla kan så att fienderna kommer fråga dig vilken loot du vill ha och sen dö automatiskt


signatur

spriten räddade mig från sporten

Usch vad tråkigt. Alltid likadant, framflyttningar ^^


signatur
Medlem

Nej! Jag som fick hem min nya maskin i går..! Va falls. Så ludet av dom, jag saknar ord... Men givetvis hellre ett genomarbetat spel framför ett buggigt inferno.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

QRT
Medlem
Medlem

Då blir det The Witcher: Enhanced Edition tills vidare.

Medlem

"Framflyttat" och "Sammanfaller med release till konsoler" har aldrig och kommer aldrig vara en bra kombination. Tack för att ni förstår våra spel, konsolh*lveten.

Medlem
Skrivet av shaitan:

bioware bidde mer eller mindre blaj efter EA sammangående.. precis som blizzard bidde.. det blir mainstream o konsollfjesk för hele slanten.. troligen kommer spelet va så förbannat snuttifierat och anpassat så alla kan så att fienderna kommer fråga dig vilken loot du vill ha och sen dö automatiskt

Tyvärr så känns det så, för mig också....får hoppas att vi har fel!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

De gör ju detta av en väldigt smart anledning.
På detta viset blir inte många som tänkte köpa det till konsol avskräckta genom recensioner på PC, inga lockande piratkopior på PC etc etc.

Alltså lite mer klirr klirr i kassan, ursäkta om jag inte bildar någon bra mening i det.

Medlem

Ingen skräll direkt, de flesta spel blir ju uppskjutna nu för tiden
Bara att härda ut


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av matte89:

jaja, lite trist. Man hade ju hoppats på att PC ägare skulle få ett privilegium denna gång och inte konsol, troligen är dom rädd att potentiella konsol spelare tankar spelet illegalt istället och spelet blir gamla nyheter tills konsol versionen är ute.

Yepp, suck. Ännu en gång har ett PC spel blivit köpt av konsol aktörerna. Ett jävla slag på fingrarna ska dom ha med en pekpinne. *ursäkta franskan* Men även jag som gillar konsoler tycker inte detta gör sig hemma på en. :evil:

Tror att spelet är klart. bara konsolversionerna som ligger efter och som matte sa.. Det är därför.

Medlem

Bioware=överskattat.


signatur
Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Bioware=överskattat.

Lol?

Anyway, inte för att man hade pengar till en tidig release iaf! Good riddance, jag kan vänta. Längtar som fan till spelet.

Medlem
Skrivet av MKultra:

Bioware=överskattat.

Var nog fan det dummaste jag har läst på länge.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

12
Skriv svar