The Sims 3 skeppas till affärer 2 juni

Robot
Medlem
The Sims 3 skeppas till affärer 2 juni

Tror detta blir kasst. Det har bara gått utför efter The sims: Liivin it up.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Tror detta blir kasst. Det har bara gått utför efter The sims: Liivin it up.

äää klaga!.

Men dum anledning o skjuta upp Sims 3 släppet!
Fan alla(typ) vet vell att sims 3 är på G!
Och dumt att fansen ska behöva lida för några puckon levt under en sten!

Vill ha spelet nu! Vill bygga hus för fan! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Aldrig att jag köper skiten, eller ja, det är rätt kul faktiskt, men detta att behöva köpa 8 expansioner för att få "hela" är absurt och bara sniket.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Aldrig att jag köper skiten, eller ja, det är rätt kul faktiskt, men detta att behöva köpa 8 expansioner för att få "hela" är absurt och bara sniket.

Ja jo håller med! Man ska inte behöva köpa till saker som redan borde funnits med!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Golvis:

Aldrig att jag köper skiten, eller ja, det är rätt kul faktiskt, men detta att behöva köpa 8 expansioner för att få "hela" är absurt och bara sniket.

Man köper originalspelet och sen laddar man hem expansionerna.

URK
Medlem

låter mera som de glömde en expansion till 2an och släper den så de kan kramp ur de sista dropparna. innan nästa ko kommer


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Typiskt, såg fram att sitta och småspela detta under min arbetslöshet ni i februari/mars. Damn you EA!

Inaktiv
Skrivet av URK:

låter mera som de glömde en expansion till 2an och släper den så de kan kramp ur de sista dropparna. innan nästa ko kommer

Haha det bästa jag har hört idag !

Dom har väl säkert tänk att släppa några expansioner till tvåan så dom i din mening : Mjölkar ut kon tills den dör.

Medlem

Arla har ju också bra mjölk...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

haha, mjölk...

Medlem

jag hoppas faktiskt det floppar så man slipper överfyllda spelhyllor med 10 expansioner. Så kanske EA lär sig att man inte bara kan leva på samma spel hela tiden.

Medlem

Iofs så finns det inget Sims till 360 eller ps3, så det gör väl inte så mycket om Sims 3 kommer ?
Det blir ju bara ett spel iaf och det gör säkert nån glad.

Medlem

Detta var ju synd...Jag som sagt till min lillasyster att det skulle komma snart...Nu blir hon ledsen...Ja får be henne att nöja sig med Battlefield 1942 så länge..

Seriöst, Hon tycker bf1942 är kul...

Medlem
Skrivet av Sevenix:

jag hoppas faktiskt det floppar så man slipper överfyllda spelhyllor med 10 expansioner. Så kanske EA lär sig att man inte bara kan leva på samma spel hela tiden.

Mjo risken för en flopp är ju onekligen överhängande. ^^

Njae va. Den risken är väl nästintill obefintlig.

1
Skriv svar