Resident Evil 5-demo för alla

Robot
Medlem
Resident Evil 5-demo för alla

Tack för påminnelsen men Nej tack. Vill inte spoilera spelet genom att köra ett demo.

Medlem

Jag plockade hem demot i lördags och jag har silver.

Inaktiv

Första intrycket är ingen höjdare direkt, ett skräckspel mitt på dagen utan skräck som försöker vara ett actionspel men misslyckas pga dålig kontroll... vem vet, kanske finns det nån skräck i riktiga spelet på något ställe? jag hittade inget i demot iaf....

Medlem
Skrivet av Jühan:

Jag plockade hem demot i lördags och jag har silver.

körde också demot för ett par dagar sen(kommer inte ihåg vilken dag exakt) med silver account.

Inaktiv

Fungerar "The boob locator" bra då?

Medlem

Tycker att spelet går åt fel hål dom borde jobba på att förbättra skräcken.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Tycker att spelet går åt fel hål dom borde jobba på att förbättra skräcken.

Word


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

När jag först läste "Resident Evil 5-demo för alla", så tänkte jag "oj, finns det ett PC-demo nu?", men så var ju icke fallet.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Tycker att spelet går åt fel hål dom borde jobba på att förbättra skräcken.

hoppas det blir bättre när det väl släpps, men RE4 var ju inte heller skrämmande hela tiden, men oftast

känns lite mindre skrämmande då det är soligt hela tiden, dock blev jag rädd för den store killen med yxan

Medlem

Tro inte att ni kan spela ett jävla n-r-demo och tro att ni kan bilda er nån jävla ss-uppfattning. Resident Evil funkar inte så.

Medlem

Rätt roligt om man kör co-op, fast lite läskigare hade det kunnat vara.

Medlem
Skrivet av t4jr3nT_:

Tro inte att ni kan spela ett jävla n-r-demo och tro att ni kan bilda er nån jävla ss-uppfattning. Resident Evil funkar inte så.

Förstår inte vad du menar...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Hardboiled15:

Tycker att spelet går åt fel hål dom borde jobba på att förbättra skräcken.

hoppas det blir bättre när det väl släpps, men RE4 var ju inte heller skrämmande hela tiden, men oftast

känns lite mindre skrämmande då det är soligt hela tiden, dock blev jag rädd för den store killen med yxan

IMO RE4 var ett rent action spel med en lite mörk story. Inget RE spel har varit lika bra eller skrämmande som 1:an, 2:an och 3:an var bra men inte i närheten av 1:an. 4:an? För ett RE spel var det rent ut sagt skit, för ett spel i övrigt var det OK. Tror faktiskt inte RE5 blir ett dugg bättre. Så det går när spelen lämnar japan eller vad är det man säger? Kolla bara Silent Hill ^^.

Medlem
Skrivet av t4jr3nT_:

Tro inte att ni kan spela ett jävla n-r-demo och tro att ni kan bilda er nån jävla ss-uppfattning. Resident Evil funkar inte så.

En demo är till för att bilda en uppfattning, och i det här fallet en negativ en.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbart spel! Glad och nöjd att jag bokade spelet för någon vecka sen!

Men märkte att fpsen droppa på ps3an vid Public Assembly(?) när dom infekterade börja komma igenom huset...

Det ända konstiga på demon dock! Var jävligt intensivt att vara jagad av motorsågs galningen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser fram emot att pröva demot och för min del hoppas jag kontrollen är likt 4:an då jag tyckte den funkade riktigt bra plus att stegen över till en mer fri kamera var härligt. Men det är väl även den fria kameran som drar ner scary skalan antar jag. Då man för det mesta ser vad som komma skall till skilnad från dom tidigare RE spelen då man bara kan höra och ana vad som lurar i andra sidan av korridoren

Demot är fortfarande dåligt.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Jag och en kompis körde co-op men det var för svårt för oss

Medlem

Missvisande rubrik, jag trodde ett PC Demo var aktuellt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag då? Jag får inte testa? Hör inte jag till alla?


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Inaktiv

Hur i helvetet får man igång 720p på ps3 versionen? Vill inte lira tjocktv style på 42tum.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av t4jr3nT_:

Tro inte att ni kan spela ett jävla n-r-demo och tro att ni kan bilda er nån jävla ss-uppfattning. Resident Evil funkar inte så.

En demo är till för att bilda en uppfattning, och i det här fallet en negativ en.

Mm, men det som förstörde var enligt mig kontrollen. Den kändes inte bearbetad på något sätt.

Medlem

Var är demot till mitt sega 16bit då ?
Jag vill med prova

Inaktiv

ja hittar inte demot i playstation store!

Medlem

fick mitt spel redan idag ja, ;D som sagt, har tappat RE andan lite men annars helt ok...

1
Skriv svar