Datorn hänger sig i kane & lynch

Medlem
Datorn hänger sig i kane & lynch

Igår installerade jag nya kane & lynch, hinner spela typ 10-30 min innan datorn kajkar helt, den enda utvägen till att få den normal är reset knappen.
Verkar vara något värmeproblem eftersom datorn blir helt okontaktbar? men jag vet inte..
All värme är som dom brukar dvs inget extremt högt, vad kan det vara tror ni?
Det funkar skitbra i diverse andra nya spel t.ex Call of duty 4, crysis osv..

AMD Athlon 64 x2 3800+ Dual Core som kyls utav en Zalman CNPS8000
Asus EN8800GTX
DFi Lanparty NF4
Antec SmartPower 450w
Corsair Value S. DDR 1024MB PC3200 400MHz C3

Tacksam för svar!

/
Lundsson


signatur

There is no tomorrow, just sadness and sorrow.

Inaktiv

Vissa spel utvecklar betydligt mer värme, det har jag testat så det är solklart. Vid en viss gräns/ett visst spel kanske man måste applicera kylpasta korrekt (brukar ju vara dåligt när det är gjort av någon annan och den "kylpasta" som sitter på från början brukar vara riktigt illa. Brukar räcka med rengöring och bra kylpasta. Kolla även så att bryggan inte blir överhettad.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Testa patcha spelet, mitt graffikkort kraschade när jag körde första gången (tack vare VPU recover klara man sig till desktop). Uppdatera även DirectX om du inte gjort det vid installation.
Gammal dator?, när städade du den senast? Rensa lite damm det kan göra ett antal grader

Medlem

i sitt nuvarande skick så är Kane & Lynch buggat som satan, det finns hur många trådar som helst på det officiela forumet om att spelet inte fungerar som det ska. har själv problem med spelet, för min del så är det så att ljudet hänger sig och sen får jag hur skit dålig FPS så det inte är sant. vänta tills dom släpper den första patchen till spelet, hoppningsvis så har dom åtgärdat dom flesta stora buggarna då

1
Skriv svar