Killzone 2-demo på torsdag

Robot
Medlem
Killzone 2-demo på torsdag

yeeah! =D - det var det jag sa ju, mina kontakter har aldrig fel


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Måste ha ps3!!! (och Killzone2 ofc)


signatur

Rawr

Medlem

hade köpt det ifall haft en spelstation tre.

Medlem

Mycket bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yeah baby, RE5 demo idag och sen på Torsdag GOTY 09 Killzone 2 demo. Nice week indeed


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Efterlängtat Om det är bra blir det nog köp.

Medlem

hoppas spelet blir fail


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Gött mos!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Jävlar, det här ser man verkligen fram emot!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Just det, jag har ju en PS3. Den har stått och dammat i någon månad nu till förmån för min PC.

Ääh, orkar inte ladda hem Killzone demon. Det får bli i framtiden.

Medlem

Enligt dom recensioner som rullat in hittils är det här den bästa shootern på länge. Kika själv på www.metacritic.com.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

hoppas spelet blir fail

du är fail


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Eftersom jag beställt det och det ska komma på releasdagen eller tidigare så ska jag nog skippa demot, då får man liksom en bättre upplevelse när man först spelar hela spelet : D


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

metacritic lol skit sida dom har inte koll på något.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Hardboiled15:

hoppas spelet blir fail

du är fail

Du är epic fail


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Hardboiled15:

hoppas spelet blir fail

du är fail

Du är epic fail

skulle inte tro det lille man.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

metacritic lol skit sida dom har inte koll på något.

lol du har fan rätt, det skulle haft 100% lätt.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

PS3 ägare verkar tro att Killzone 2 kommer att få alla som har köpt Wii eller X360 att inse hur otroligt mycket bättre PS3 men allvarligt talat hur mycket tid och pengar har dom spenderat för att få upp grafiken på spelet till den nivån?

Jävligt mycket antagligen nog mer än vad dom flesta spel företag skulle spendera på grafik. Så Killzone 2 är ett otroligt snyggt spel och antagligen bra vad jag har hört men det är inte något annat än ett bra spel nej det är ingen spel evolution som får en att skrika OMFG PS3 FTW! Läste comments på Eurogamers recension har aldrig sett så många fanboys på ett och samma ställe som sa FU Eurogamer för att spelet fick 9/10 och inte 10/10 seriöst..........


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Blir det 18+? isåfall får inte jag spela vilket skulle gör mig
"¤"%#"% en ganska lång tid framöver..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Wow vilken najs vecka RE5 demo nu och killzone senare i veckan

Medlem

Trevligt..... hoppas det är så bra som man hoppas.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

PS3 ägare verkar tro att Killzone 2 kommer att få alla som har köpt Wii eller X360 att inse hur otroligt mycket bättre PS3 men allvarligt talat hur mycket tid och pengar har dom spenderat för att få upp grafiken på spelet till den nivån?

Jävligt mycket antagligen nog mer än vad dom flesta spel företag skulle spendera på grafik. Så Killzone 2 är ett otroligt snyggt spel och antagligen bra vad jag har hört men det är inte något annat än ett bra spel nej det är ingen spel evolution som får en att skrika OMFG PS3 FTW! Läste comments på Eurogamers recension har aldrig sett så många fanboys på ett och samma ställe som sa FU Eurogamer för att spelet fick 9/10 och inte 10/10 seriöst..........

Stinker lite avundsjuka här...

Har du ingenting vettigt att komma med så håll dig undan. Snälla. Det du har skrivit hittills är bara nonsense.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av Hardboiled15:

PS3 ägare verkar tro att Killzone 2 kommer att få alla som har köpt Wii eller X360 att inse hur otroligt mycket bättre PS3 men allvarligt talat hur mycket tid och pengar har dom spenderat för att få upp grafiken på spelet till den nivån?

Jävligt mycket antagligen nog mer än vad dom flesta spel företag skulle spendera på grafik. Så Killzone 2 är ett otroligt snyggt spel och antagligen bra vad jag har hört men det är inte något annat än ett bra spel nej det är ingen spel evolution som får en att skrika OMFG PS3 FTW! Läste comments på Eurogamers recension har aldrig sett så många fanboys på ett och samma ställe som sa FU Eurogamer för att spelet fick 9/10 och inte 10/10 seriöst..........

Fan vilket värdelöst resonemang.
Så om en tavla, låt eller liknande är helt stört bra och artisten har lagt ner mycket tid till att få verket så bra som det faktiskt är, så ska det inte räknas eftersom man oftast inte "lägger ner" så mycket tid på en låt/tavla.......

Medlem

Hardboiled äger ju bara en Wii och en gamecube, inte konstigt att han är bitter he he he he

Medlem

Det som står där är gammalt äger en PSP å PS2 och ett Xbox 360 också


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Lord Payne III:
Skrivet av Hardboiled15:

PS3 ägare verkar tro att Killzone 2 kommer att få alla som har köpt Wii eller X360 att inse hur otroligt mycket bättre PS3 men allvarligt talat hur mycket tid och pengar har dom spenderat för att få upp grafiken på spelet till den nivån?

Jävligt mycket antagligen nog mer än vad dom flesta spel företag skulle spendera på grafik. Så Killzone 2 är ett otroligt snyggt spel och antagligen bra vad jag har hört men det är inte något annat än ett bra spel nej det är ingen spel evolution som får en att skrika OMFG PS3 FTW! Läste comments på Eurogamers recension har aldrig sett så många fanboys på ett och samma ställe som sa FU Eurogamer för att spelet fick 9/10 och inte 10/10 seriöst..........

Fan vilket värdelöst resonemang.
Så om en tavla, låt eller liknande är helt stört bra och artisten har lagt ner mycket tid till att få verket så bra som det faktiskt är, så ska det inte räknas eftersom man oftast inte "lägger ner" så mycket tid på en låt/tavla.......

Självklart räknas det men om man tror att en bra blues låt kommer att få dom som hatar blues att älska det tror man fel. Det är ungefär det resonemanget alla PS3 fanboys har verkar det som.


signatur

I got a Goldenshower.

Skrivet av Hardboiled15:

Det som står där är gammalt äger en PSP och ett Xbox 360 också

Varför hoppas du att spelet "failar" då? Vem är det som är fanboy egentligen?

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

metacritic lol skit sida dom har inte koll på något.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928377.asp


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av Hardboiled15:

Det som står där är gammalt äger en PSP och ett Xbox 360 också

Varför hoppas du att spelet "failar" då? Vem är det som är fanboy egentligen?

Roligt eftersom alla har suttit nu ända sedan den där spel trailern på E3 visades som faktist var fejk alltså inte äkta ingame och sagt massor om hur Killzone 2 kommer att äga allt som finns och hur det kommer att vissa hur överlägsen PS3 är. Ungefär som det jag har hört många säga om Diablo 3 att det ska vara 5 gånger så stort än world of warcraft med questar å allt fattar inte hur dom kan tro det eller ens gämföra spelen med varandra.


signatur

I got a Goldenshower.

Skriv svar