Batman: Arkham Asylum på rörliga bilder

Robot
Batman: Arkham Asylum på rörliga bilder

Max Payne med Batman-tema?

Medlem

Snälla låt det här bli bra.. snälla..

Medlem

Det här ser riktigt bra ut. Följt spelet ett tag nu och jag har bara blivit mer och mer imponerad varje gång nytt material har släppts.

Roligt att Kevin Conroy (Batman) och Mark Hamill (Jokern) gör rösterna åt vardera sina roller från den tecknade serien från '92. Jag tror starkt på det här projektet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Fast vi vet ju alla att den riktiga Batman är Adam West.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Klagomål:
1: Varför är det en ogre med på en av screenshotsen? Det utspelar sig väl inte i LOTR för bövelen

2 a: Det är inte Heath Ledgers röst till Jokern
2 b: Heath Ledger är död. DOOH! -_-

3: Jokern ser inte ens ut som Heath Ledgers jokern

Possitiva saker som väger upp allt:
"I'm BATMAN" 8)

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Klagomål:
1: Varför är det en ogre med på en av screenshotsen? Det utspelar sig väl inte i LOTR för bövelen

2 a: Det är inte Heath Ledgers röst till Jokern
2 b: Heath Ledger är död. DOOH! -_-

3: Jokern ser inte ens ut som Heath Ledgers jokern

Possitiva saker som väger upp allt:
"I'm BATMAN" 8)

Spelet är inte kopplat till den senaste filmen på något sätt, förutom att det är just Batman. Vilket jag bara tycker är bra.

Och... Ogre? Jag ser då ingen. Om du syftar på den stora gröna saken så är det Killer Croc.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Animationerna var snygga iallafall. Detta kan bli någonting - Men troligen inte.

Medlem

Ser grymt ut hoppas det blir awesome!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Sämst om man är i Arkham HELA TIDEN! -________-

Medlem
Skrivet av Hadid:

Sämst om man är i Arkham HELA TIDEN! -________-

Det är möjligt att man kanske rör sig ner *under* arkham också, det finns allt möjligt sattyg därnere...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Skönt att de tog den snyggaste (enligt mig) batmobilen till spelet.


signatur

Hej! jag är ny här.

KoP
Medlem
Skrivet av Harpa:

Fast vi vet ju alla att den riktiga Batman är Adam West.

Vore gött om Adam West gjort rösten till Batman i detta spel. Lyssnade på kommentatorspåret till gamla Batman långfilmen (1966) och hans röst skulle nog fortfarande hålla. Burt Ward (Robin) lät sig väldigt lik också.

Medlem

Verkar äga rätt hårt, med undantag för att det verkar för oblodigt samt att det verkar som att man är i boring fucking Arkham Asylum hela spelet. Båååuwing.

Medlem

Tycker ser bra ut ^^
ett batman spel som inte har handling från den nya batman filmern...
kanske kan bli något för en gång skull vilket batman förtjänar

Medlem

Löjligt värre hur jokern tog sig fri, daska till DEN ENDA VAKTEN och sen springa iväg till ett helt och hållet individuellt styrt område samtidigt som han får av sig handbojorna. Jag kvider över att det kallas super fängelse.

Medlem

verkar ju ganska soft!

Skrivet av Svenpa:

Löjligt värre hur jokern tog sig fri, daska till DEN ENDA VAKTEN och sen springa iväg till ett helt och hållet individuellt styrt område samtidigt som han får av sig handbojorna. Jag kvider över att det kallas super fängelse.

Mjo, tänkte också på det men förhoppningsvis visar det sig ligga något mer bakom det som klippts bort.

Blev hypad av den här trailern vilket jag inte trodde. Kan nog bli helt okej.

Medlem

Hoppas verkligen att de lyckas med det här! Ser riktigt bra ut än så länge

Medlem

Det ser absolut inte så dåligt ut som jag inbillar mig att det är. Kanske blir att testa detta om det är möjligt, annars får man väl lita på recensioner som vanligt...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Kazuo:

Snälla låt det här bli bra.. snälla..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Skönt att de tog den snyggaste (enligt mig) batmobilen till spelet.

I SO totaly agree!

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Löjligt värre hur jokern tog sig fri, daska till DEN ENDA VAKTEN och sen springa iväg till ett helt och hållet individuellt styrt område samtidigt som han får av sig handbojorna. Jag kvider över att det kallas super fängelse.

Bortsett från det faktum att det inte är ett fängelse utan ett mentalsjukhus främst.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Buttman


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Svenpa:

Löjligt värre hur jokern tog sig fri, daska till DEN ENDA VAKTEN och sen springa iväg till ett helt och hållet individuellt styrt område samtidigt som han får av sig handbojorna. Jag kvider över att det kallas super fängelse.

Bortsett från det faktum att det inte är ett fängelse utan ett mentalsjukhus främst.

Okej, byt bort bokstäverna från dörren så har vi samma resultat.

Inaktiv

Såg ganska lovande ut.

Men jag tvivlar på att det blir något. Kommer säkert vara mycket springandes och slåss och sen lite cut scenes för att ta storyn vidare.

Medlem

Hade varit mer taggad om man hade fått dra runt i Gotham istället för någon sunken fängelsehåla...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Shit vilken hunk han är! XD batman har pumpat lite.

1
Skriv svar