Nytt TRON-spel på gång?

Robot
Medlem
Nytt TRON-spel på gång?

Undrar om ungdomarna här på forumet ens minns Tron

Kollade själv på första filmen igen + allt making of material häromdagen. Kärlek alltså.

Hoppas uppföljarn blir lika visuellt hysterisk som typ Speedracer

Medlem
Skrivet av stellanj:

Undrar om ungdomarna här på forumet ens minns Tron

Kollade själv på första filmen igen + allt making of material häromdagen. Kärlek alltså.

Hoppas uppföljarn blir lika visuellt hysterisk som typ Speedracer

Gahhhh inte som Speedracer...snälla rara

Mina ögon blödde 10min in i den filmen så hoppas de håller kvar vid den mer stilrena Tronvärlden, ser iaf ut som det på den där läkta trailern.

Iaf kul med lite Tron igen, det var evigheter sen jag såg filmen så man kanske borde dra igenom den igen innan Tr2n.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Hehe, jag tycker det inte spelar någon roll hur gammal man är. Är man lite av en geek så borde man ha koll på vad Tron är, och har man inte sett den så ska man iaf ha den på "att se-listan"

Medlem

TRON är som Gagoff säger något av ett måste för varje datorgeek. Köpte 20th Anniversary Edition för under en hundralapp för flera år sen, ett av de bästa köpen jag gjort någonsin. Är däremot tveksam till en uppföljare.

Medlem

Förra spelet (TRON 2.0) var ju awesome juice.
Helt underbart kort sagt.

Skulle bli gravt besviken om de bytte grafisk still till Speed Racer hipp som happ. Tron-stilen äger de flesta designkoncept fortfarande och spelstilen passade mig perfekt.

Mer TRON!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Mja alltså, när jag nämnde speedracer så tänkte jag väl mest på.... färger och fart liksom. jag gillar färg och fart.

KoP
Medlem
Skrivet av stellanj:

Undrar om ungdomarna här på forumet ens minns Tron

Kollade själv på första filmen igen + allt making of material häromdagen. Kärlek alltså.

Hoppas uppföljarn blir lika visuellt hysterisk som typ Speedracer

Haha! Precis. Hoppas dom håller sig till den grafiska stilen ifrån filmen som gjordes med dåtidens datorer. Bangrytande för sin tid. Kommer nog dock ogillas av den yngre generationen som kommer skrika att det ser piss ut.

Medlem

Tron 2.0 var skitkul, troligen lär ett nytt inte klara hålla samma mått... kvalitet får släpa efter achievements...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar