Hellgate - nedsläckt

Robot
MFC
Medlem
Hellgate - nedsläckt

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

huh?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Jo du, det skålar vi på.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Hehe knappast men man vet aldrig.

Inaktiv
Skrivet av Devildoll:

R.I.P då.

R.I.PIECES

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Jo du, det skålar vi på.

Hehe, WoW nerlaggt, det vore något ^^
Då skulle 12 miljoner personer ha ett liv igen ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Jo du, det skålar vi på.

Hehe, WoW nerlaggt, det vore något ^^
Då skulle 12 miljoner personer ha ett liv igen ^^

Exakt, WoW är som crack för många barn/ungdomar likheterna är extremt slående.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Vi snackar snart framtid. Med så stor playerbase och ett så pass välgjort spel så kan nog WoW leva lugnt vidare i 5 år till även om det inte uppdaterades.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Kommer ej sakna det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Må helvetet vila i frid. Eller något.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Han aldrig testa spelet kanske ändå det bästa efter allt jag har hört.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ingen större förlust. R.I.P


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Cry me a river lolololololol


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

de va ju synd


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

And nothing of value was lost.

Medlem

Jag skiter i att ifall spelet inte levde upp till sin hype, för det är lika deprimerande att se när spel, speciellt MMOs, stängs ner tack vare finansiella problem.

Hellgate var som en ful ankunge som aldrig ville växa upp. Det är fan tragiskt. Det hade potentional att vara så mycket bättre.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Jo du, det skålar vi på.

Hehe, WoW nerlaggt, det vore något ^^
Då skulle 12 miljoner personer ha ett liv igen ^^

JA för folket behöver ju förmyndare. De kan inte välja/göra något av egen vilja inte. Nedå... pff

Medlem

fan vliken tur att man inte gjorde ett impulsköp =P..
efter den bittra (?) nyheten kan man återvända till att knarka sönder Fallout 3 och Fable 2 i lugn och ro


signatur

I have spoken..

Medlem

Fan, skitbra spel. Fast föredrog singleplayer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Sluta trolla. Alla vet att Blizzard och Wow spinner som en katt och rullar sig i miljoner dollar.
Om man skulle spela på vilket spel som dör först av "de stora" så har man nog sämst odds på AoC.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Hellgate var som en ful ankunge som aldrig ville växa upp. Det är fan tragiskt. Det hade potentional att vara så mycket bättre.

Visst var det det. Men de (FSS) gjorde en hel del ganska usla affärsbeslut, varav det sämsta var att släppa spelet i ofärdigt skick. Att det sedan hade en rent skrattretande prenumerationsmodell gjorde inte saken bättre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Sluta trolla. Alla vet att Blizzard och Wow spinner som en katt och rullar sig i miljoner dollar.
Om man skulle spela på vilket spel som dör först av "de stora" så har man nog sämst odds på AoC.

Tss, aoc smeker wow med hästlängder. Men wow lär inte dö på ett tag, nä spelarna blir tillräckligt gammla för att förstå vad dom håller på med så byts dom ut av nya fjortisar som börjar lira wow. Näfan, Nalle Puh och hans vänner fortsätter plocka till sig fjortisar....Tillbaka till Topic.

Spelade aldrig hellgate men R.I.P iaf.

Skrivet av bjosarn:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MFC:

Detta får mig osökt att tänka på alla MMORPG-spel som läggs ner i brist på finansiering inom en snar framtid.

Som WoW.

Sluta trolla. Alla vet att Blizzard och Wow spinner som en katt och rullar sig i miljoner dollar.
Om man skulle spela på vilket spel som dör först av "de stora" så har man nog sämst odds på AoC.

Du lägg av va du är ju enbart ute efter att trolla när du skyfflar skit på AoC hela tiden, ge dig någon gång!


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Exakt, WoW är som crack för många barn/ungdomar likheterna är extremt slående.

Japp. Många likheter med crack.

1) WoW är en fribasform av kokain som man röker
2) WoW är något som många blir tagna med i Cops och får fängelse för
3) WoW ger ett extremt kraftigt narkotiskt rus när man röker det

Och nu, den enda jävla liknelsen i ditt kassa försök att vara märkvärdig

4) Folk blir beroende av WoW

TADAAA! Fan vilket värt inlägg du fick till där.

Inaktiv

whatever nu ska jag levla min hunter.

Skrivet av natogundalf:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Exakt, WoW är som crack för många barn/ungdomar likheterna är extremt slående.

Japp. Många likheter med crack.

1) WoW är en fribasform av kokain som man röker
2) WoW är något som många blir tagna med i Cops och får fängelse för
3) WoW ger ett extremt kraftigt narkotiskt rus när man röker det

Och nu, den enda jävla liknelsen i ditt kassa försök att vara märkvärdig

4) Folk blir beroende av WoW

TADAAA! Fan vilket värt inlägg du fick till där.

Visar bara hur lite du vet om crack eller droger. Crack var taget som ett exempel.
Om Cops är din enda källa av kunskap till droger så har du ju inte mycket att komma med.

WoW ger faktiskt ett kraftigt narkotiskt rus till somliga likaväl som att andra inte påverkas av det alls. Likadant är det med droger alla som tar droger blir inte lika lätt beroende av det.

Så ta och trolla någon annanstans natogundalf.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Exakt, WoW är som crack för många barn/ungdomar likheterna är extremt slående.

Är det bara jag som bara mött folk som klarar skola/arbete och socialt liv även när dom raidar en jävla massa i WoW?

12
Skriv svar