Kvadrupla Need for Speed på väg

Medlem
Kvadrupla Need for Speed på väg

Ursäkta mig men är det inte dags o ge upp nfs nu. Nfs Underground 2 var bra sen tycker jag bara det gick nerför efter most wanted.

Medlem

World Online hade kunnat bli någonting om det inte var Need for Speed vi talade om.

Medlem

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

Need for Speed dog efter Hot Pursuit 2..

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

Need for Speed dog efter Hot Pursuit 2..

enligt dig ja, jag har mina åsikter


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Men shit.. jaja man kan ju alltid Hoppas! ^^


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Greeken:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

Need for Speed dog efter Hot Pursuit 2..

enligt dig ja, jag har mina åsikter

Det handlar inte om åsikter. Faktum är att de ändrade på hela konceptet, vilket gjorde serien till någonting annat än vad den ursprungligen var.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

Need for Speed dog efter Hot Pursuit 2..

enligt dig ja, jag har mina åsikter

Det handlar inte om åsikter. Faktum är att de ändrade på hela konceptet, vilket gjorde serien till någonting annat än vad den ursprungligen var.

och eftersom att dom gjorde det så får jag inte tycka att underground 1 o 2 samt most wanted är bra?

säger som Kimpur, man kan ju alltid hoppas.


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av Greeken:

och eftersom att dom gjorde det så får jag inte tycka att underground 1 o 2 samt most wanted är bra?

säger som Kimpur, man kan ju alltid hoppas.

Nämnde ingenting om kvalitén i spelen. Gillade Most Wanted skarpt, men det är inte NFS för det.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:

och eftersom att dom gjorde det så får jag inte tycka att underground 1 o 2 samt most wanted är bra?

säger som Kimpur, man kan ju alltid hoppas.

Nämnde ingenting om kvalitén i spelen. Gillade Most Wanted skarpt, men det är inte NFS för det.

som sagt, det är vad du tycker. jag säger iaf att det är nfs anda i dom spelen.

nu ska jag fortsätta att vara nöjd med mitt arbetslösa liv och spela... tata!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Jag talar för döva öron. Lev väl!

Medlem

NFS är dom bästa racing spelen efter Gran Turismo och WipEout. Shift verkar väldigt intressant.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Rollcage är det bästa racingspelet och därefter Hioctane


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

NFS3 ägde, riktigt bra spel
underground var också bra
most wanted gick att lira
resten är bara skit

Medlem

Men låt serien dö och gräv ner den långt ner i underjorden!

NFS dog efter Underground 2...

Medlem

Även om jag inte har uppskatta något NFS sedan #Need for Speed: Porsche Unleashed, eller möjligen #Need for Speed: Underground, så tycker jag det låter någorlunda positivt att de försöker ändra lite på upplägget. Visst, vi får fortfarande se ännu en arkadracer till Wii men det känns ändå som att den "stora" titeln är den SMS jobbar på. Asien-titeln känns inte speciellt intressent för oss här i väst i alla fall, utan är väl i första hand tänkt att göra någon korean lite glad.

Jag tycker det är fel att låta en serie som NFS dö ut, vilket många av er andra verkar vilja, men de borde ha lagt den på is i ett par år för att sedan gör en riktigt reboot. Nu får vi ju som sagt se lite skillnad, men jag är inte helt säker på att det räcker.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

NFS Shift låter jävligt trevligt

Medlem

NFS dog efter High Stakes

Punkt


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Dom borde för fan göra ett nytt Most Wanted och ta dom(få)bra sakerna i Carbon o dom andra spelen i en ny grafik motor likt den i GTA4 eller nått o sen göra spelet bugg fritt! gärna så lite vägg buggar som möjligt!(ni vet dom som alla bil spel har!) 8)

o EA ge fan i o jäkta dom! :evil:

Ett perfect recept till ett bra NFS!
Ja o gärna lite bra musik mä!
och möjlighet att lägga in egen musik likt GTA ^^


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

Need for Speed dog efter Hot Pursuit 2..

Yep

Medlem

Åh, dessa idioter. Varför kan dom inte iaf skapa en ny titel om dom nu vill fortsätta pumpa ut dessa mainstreamade arcad racing-spelen? Dom har som sagt tappat NFS-andan för länge, länge, länge sedan.

Btw, sade dom inte i en intervju i höstas att dom själva äntligen insett att det är hög tid att gräva ner NFS för gott nu?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Åh, dessa idioter. Varför kan dom inte iaf skapa en ny titel om dom nu vill fortsätta pumpa ut dessa mainstreamade arcad racing-spelen? Dom har som sagt tappat NFS-andan för länge, länge, länge sedan.

Btw, sade dom inte i en intervju i höstas att dom själva äntligen insett att det är hög tid att gräva ner NFS för gott nu?

Jag iaf köper spelet för innehållet och inte för titeln...

Medlem

Jag håller med om att kvalitén på de senaste NFS-spelen har kunnat ifrågasättas, men jag håller ändå ganska höga förhoppningar. NFS är en av de mest klassiska bilspelserierna som finns (oavsett om kvalitén genom åren har varit omvänt exponentiell i stort sett enligt mig) så jag tror inte att EA bara lägger ner en såpass framgångsrik produkt.

EA har ett stort namn inom bilspelsgenren och de har pengar, det är bara en fråga om hur mycket de är beredda att spendera för att göra det bra.
Ser man det från optimistens synvinkel så verkar det lovande att de försöker täcka en bredare marknad när de gör fyra olika spel och antagligen i samma veva satsa på att släppa mer högkvalitativa titlar.
Pessimisten å andra sidan kanske ser det som ytterligare ett patetsikt försök till att mjölka ur några extra dollar ur namnet NFS.

Jag ligger någonstans emellan, men som sagt så har jag ganska höga förhoppningar i alla fall.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

jag skulle nog beskylla filmen "The Fast and the Furious" för NFS seriens förfall...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Greeken:

att dom inte ger sig, need for speed dog efter most wanted...

NFS säljer som smör

Medlem

Gör EA inga andra bilspel än NFS ?

Medlem
Skrivet av Tepz:

Gör EA inga andra bilspel än NFS ?

Burnout och Nascar är de jag kommer på direkt.

Medlem

Varför vara så negativa? Att de fattat att NFS behöver en återupplivning tyder ju ändå på att de är medvetna om nuvarande situationen.

Sedan tycker jag NFS: Shift låter jäkla fräckt. Jag älskade NFS: Porsche för att det hade en känsla av realism i sig, och jag känner att NFS behöver lite av det. Finns stor chans att det kan bli bra med tanke på folket som står bakom utvecklingen också.

Medlem

Ett NFS MMO skulle sitta fint :D... liksom hitta nån att draga med lite där, drifta vidare till nån...

Eller varför inte införa CTF när vi ändå håller på ^^

...

123
Skriv svar