Wanteds utvecklare talar ut

Robot
Medlem
Wanteds utvecklare talar ut

Var jävligt tveksam när jag såg ingame filmen för några veckor sedan men den här trailer ser ju riktigt cool ut.

Medlem

påminner väldigt mycket om Dark Sector tycker jag


signatur

We are what we think. All that we are arises with our thoghts. With our thoughts, we make the world.

Medlem
Skrivet av andymikel:

Var jävligt tveksam när jag såg ingame filmen för några veckor sedan men den här trailer ser ju riktigt cool ut.

Summerade mina tankar rätt bra också.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Skeptisk , men vi får se när det dyker upp.

Medlem

inget för mig.

Medlem

Spelet ser coolt ut och det är ju Grin som gör det så spelet borde ju bli hyfsat.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bra coverfunktion iaf. Är dock alltid skeptisk gentemot filmlicens-spel.

Medlem

Vill-Ha-Faktor = Hög ser otroligt tufft ut.

Medlem

jag gissar på att detta får en 2,5/5 utav FZ

edit: 3,5/5 bara för att dom är svenskar...

Medlem

Det är intressanta är ju att det faktum att det är fysiskt omöjligt att böja avfyrade kulors bana, så länge dom inte har en egen motor eller annan driftkälla samt ett styrsystem etc etc till den punkt att all immersion och trolighet kollapsar totalt.

Logic much?

Cyr
Medlem

Nja, det är inte omöjligt. Nu är du mesig. Om kulan får rotation (så att den snurrar som en frisbee) så kan banan vrida sig t.ex. Därmed inte sagt att det är så i det här fallet, men hallå. Är det trolighet och immersion du vill ha så spring ut och lek i naturen istället.

Medlem

Nog för att det är omöjligt att böja kulors bana på det sättet som visas här gör det ju inte mindre häftigt att slänga in som spelmekanik. Så som svar på "logic much", ungefär lika mycket som i ditt inlägg "Det är intressanta är ju att[...]".

Medlem

skicka kulor runt objekt tror jag med är kul.... i två, tre minuter typ


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar