SW: The Old Republic visar upp Jedinäste

Robot
Medlem
SW: The Old Republic visar upp Jedinäste

kan inte vänta tills det kommer ut. Det blir nog en wow dräpare för min del.

Medlem

Potensialen finns onekligen. Jag håller tummarna.

Inaktiv

Ser coolt ut! Blir nog ett köp.

Medlem

Oavsett vad som visas framöver av det här spelet så blir det ett köp. Bioware - Kotor och mmo måste bara testas helt enkelt. Finns inget annat alternativ för mig.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Va? Ska vem som helst kunna bli Jedi?
Fail deluxe isåfall ju, Jedis ska ju vara sällsynta och extremt kraftfulla.
Vägen till Jedi bör vara så att när du skapar din karaktär så har du odds om 1:100 att du blir mottaglig för kraften, visst inte så värst "rättvist" men iaf någorlunda likt Star Wars.

Medlem

Kommer nog skaffa detta, ser väldigt snyggt ut och bra animationer mm.

Medlem

Jedi's är väl inte så sällsynta i old republic? Jag antar att de figurer man spelar oftast inte är medelsvensson i spelvärlden. Så de lär ju ändå inte vara vanliga om man tänker så.

Men det är väl ganska givet att många kommer spela någon form av jedi eller sith...

Ser mer och mer intressant ut...


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ser ut att kunna bli någonting.

Medlem

En del koncept tyder på att det kommer finnas något motsvarande Galaxies "Jump to Lightspeed" - dvs flyga - tom på marknivå, över landskap. Jag hoppas verkligen det blir så, för redan i Galaxies är det bra nära gamla godingar som ELITE...


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Ser mer och mer fram emot detto ju mer jag får veta om det.

Medlem

Så de kommer inte fortsätta på kotor historian? Ingen Revan och Malak? Fy fan va tråkigt.

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Va? Ska vem som helst kunna bli Jedi?
Fail deluxe isåfall ju, Jedis ska ju vara sällsynta och extremt kraftfulla.
Vägen till Jedi bör vara så att när du skapar din karaktär så har du odds om 1:100 att du blir mottaglig för kraften, visst inte så värst "rättvist" men iaf någorlunda likt Star Wars.

Du glömmer dels att detta utspelar sig i en tid när jedis inte var så ovanliga, och inte Siths heller, och att man ska kunna börja som vilken klass man vill och kunna byta sida senare i spelet, alltså ska man kunna vara en snubbe som ser ut som darth Maul men slås för dom "goda".
Och så kommer inte ALLA vara Jedis heller, det blir alldrig så i ett MMOPRG, alltid några som antingen ska göra tvärtemot alla andra, eller folk som tycker starwars e grymt men inte att en jedi är "THE THING"


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Ingenting som lockade mig speciellt mycket i den där filmen. Sen vet jag inte om jag tycker konceptet låter som att det skulle kunna hålla länge. Men time will tell som dom brukar säga, man får hålla ögonen öppna i alla fall.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fy fan vad jag älskar grafikstilen på miljöerna. Karaktärerna är dock en annan femma...

Medlem

Jag tycker att grafiken kunde inte vara bättre på miljöerna för den här typen av spel. Fastän att det inte har mängder med häftiga effekter inbyggda i grafikmotorn så ser det ruskigt snyggt ut. Riktigt charmigt till och med. Det här blir något att hålla ögonen på.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Nej..nej..NEJ! Jag vill ha ett brutalt snyggt SP/MP lir i stil med Jedi Knight II: Outcast som pressar ner även de bästa high-end korten på knä. Visst, mmorpg är populärt och så. Men hur bra kan det bli med 10 000 jedis springer omkring och questar?

Outcast var bra på singleplayer, snygg grafik och härlig story. Multiplayer var underbart roligt med duels. Ge oss sådant istället.

Inaktiv

yay vill ha nu, ser ju riktigt mumsigt ut. undrar vilka dom andra klasserna som finns förrutom jedi/sith, bounty hunter hade varit najs

Medlem

MMO = fail, finns ingen sämre spelgenre för de som vill uppleva en story och inte bara lola runt med ett gäng 12åringar som lever för att levla.

Vad är logiken med ett SW mmo?
ALLA kommer att vilja vara jedi och sith eller bounty hunters, inflation så det räcker och blir över.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Miljöerna är fina, men det är inte samma stil på byggnader eller karaktärer som de förra spelen var utformade från. Väldigt synd att serien är förstörd av ett MMO.

Blir inget för mig, kanske musiken dock

Och eftersom det är "Star Wars" (som väldigt många ogillar) kommer det nog inte bli en stor succé. WoW kommer behålla 1a platsen.

Skrivet av Kungbla:

Så de kommer inte fortsätta på kotor historian? Ingen Revan och Malak? Fy fan va tråkigt.

Nej, det är döda för länge, länge sedan. Detta utspelar sig 300 år efter 2an. Vi pratar ju aldrig, eller väldigt sällan om saker som hände på 1700 talet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tpiom: "som väldigt många ogillar" ??? what?
Det finns ju ganska många som gillar det också...

Medlem

I Old Republic finns det gott om Jedi och Sith eftersom det utspelar sig långt innan filmerna och som bekant blev Jedi nästan helt utrotade av Darth Vader men ändå om alla är jedi och sith blir det inte likt Old Republic tycker Jedi och Sith ska funka som en slags prestige klass som du får bli när du har en annan klass på en viss lvl och då du har klarat av vissa saker.


signatur

I got a Goldenshower.

Jag vill vara en Sith.


signatur
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Miljöerna är fina, men det är inte samma stil på byggnader eller karaktärer som de förra spelen var utformade från. Väldigt synd att serien är förstörd av ett MMO.

Blir inget för mig, kanske musiken dock

Och eftersom det är "Star Wars" (som väldigt många ogillar) kommer det nog inte bli en stor succé. WoW kommer behålla 1a platsen.

Skrivet av Kungbla:

Så de kommer inte fortsätta på kotor historian? Ingen Revan och Malak? Fy fan va tråkigt.

Nej, det är döda för länge, länge sedan. Detta utspelar sig 300 år efter 2an. Vi pratar ju aldrig, eller väldigt sällan om saker som hände på 1700 talet.

haha förklara nu vad du menar med "som väldigt många ogillar"???


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kotor spelen var bra men....Detta?? Alla springer omkring som Jedis och Sith? Aldrig i helvete att detta kommer funka bra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Kotor spelen var bra men....Detta?? Alla springer omkring som Jedis och Sith? Aldrig i helvete att detta kommer funka bra.

I början, kanske, men jag tror inte det kommer så hemskt som alla säger.
Det är förstås om Bioware lyckas göra de andra klasserna intressanta. Den som lever får se.

Medlem

många expert här. som vanligt

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Och eftersom det är "Star Wars" (som väldigt många ogillar)

Vi pratar ju aldrig, eller väldigt sällan om saker som hände på 1700 talet.

Nu kan jag inte hålla med, klart det finns många som ogillar star wars men det finns en hel uppsjö av oss som älskar det... Angående 1700-talet pratade jag med en kompis om Karl XII senast igår:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Qjt
Medlem

Kanske blir detta som får mig att sluta med wow

123
Skriv svar