Elven Legacy filmat och fotat

Robot
Medlem
Elven Legacy filmat och fotat

Jag ser faktiskt emot detta spel. Ryska utvecklare brukar alltid vara annorlunda, som jag märkte med Space Rangers serien.

Dock så är jag lite ovan med att höra ryska röster.

Medlem

Den där alven sover inte på magen om nätterna...

Medlem

Paradox och 1C.. Blir säkert bra spel.

Men på nått sett så passar inte det ryska språket riktigt in på alver. =P

Medlem

Ser trevligt ut, är säkert värt att prova iallafall. Gillar nästan alla spel som Paradox gjort/gett ut.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

ser bra ut konstigt då alverna snackar ryska.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

haha varför har dom en internationell trailer, på ryska :P.... verkar väldigt dumt... tänk om svenskar hade släppt sina spel svenska bara. eller Conan varit på gullig norska... hade inte passat så bra. likadant med ryska alver...

Medlem

Haha, jaadu, lät bra kul med rösterna på ryska..
FOR MOTHERLAND!

edit: skulle helt klart kunna tänka mig att spela det annars, får lite Age of Wonders vibbar

Medlem

Ryska spel? Mja. :P. Får väl se hur det blir. De flesta öst europeiska spel har en tendens att floppa.

Medlem

Går det inte att förstora fönstret på något vis? Vore kul om det vore tillräckligt stort så man kunde läsa vad som sades.
Har alltid undrar över den lilla storleken på videospelaren på FZ

Inaktiv
Medlem

1C Company är ju sämst!
Alla spel de haft sitt namn på har varit total katastrof. Vad fult det såg ut när pilarna tog 5 min att nå sina mål.

Tackar vet jag Total War.

Inaktiv
Skrivet av Swe.Stars:

1C Company är ju sämst!
Alla spel de haft sitt namn på har varit total katastrof.

- King's Bounty: The Legend (81% Metacritic score)
- IL2: Sturmovik (91% Metacritic score)

Är båda från 1C.


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Haha, jaadu, lät bra kul med rösterna på ryska..
FOR MOTHERLAND!

edit: skulle helt klart kunna tänka mig att spela det annars, får lite Age of Wonders vibbar

Första AoW är ett av mina favoritspel någonsin! Fångar det här spelet lite av dess magi blir det ett givet köp.

Förstår inte varför folk klagar på spel från öst. Stalker spelen är/var bra (efter några patchar) och som nån annan sa: King's Bounty The Legend sjuder av kvalitet.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

1
Skriv svar