Problem med Gears of War till pc

Robot
Inaktiv
Problem med Gears of War till pc

lol epic fail. Den var bra


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Quake.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

DRM at it's finest.

Medlem

haha det är dyrt att hyra spel...

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Hannu87:

ingen spelar skiten ändå.

Klart folk gör, varför vräka ur sig sånt där? vara tuff?

Antagligen.

OnT: Men för de som "Piratat" spelet funkar det alldeles utmärkt för... -insert facepalm here- , att de aldrig lär sig de girigbukarna.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Haha. Klockren underrubrik!

Medlem

Då var det tur att jag inte köpte liret förra veckan! Får vänta tills detta är fixat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade tänkt o installera igen för o köra igenom singleplayer.. Men tar detta som en anledning till att inte göra så.

Medlem
Inaktiv

Vad som är bättre med gears of war, jag tog bort windows live med en crack och kunde helt plötsligt lira på högsta inställningar. Med Live fick jag lira på "LÄGSTA"

Är det inte dags vi bojkottar Microsoft totalt?


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

Vad som är bättre med gears of war, jag tog bort windows live med en crack och kunde helt plötsligt lira på högsta inställningar. Med Live fick jag lira på "LÄGSTA"

Är det inte dags vi bojkottar Microsoft totalt?

vafalls?!
är du seriös nu? är skillnaden verkligen så stor?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Alltså Microsoft och deras jävla Windows Live.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av matte89:

Vad som är bättre med gears of war, jag tog bort windows live med en crack och kunde helt plötsligt lira på högsta inställningar. Med Live fick jag lira på "LÄGSTA"

Är det inte dags vi bojkottar Microsoft totalt?

Prisis! Windows Live skiten bara förstör!
Enda spelet jag inte lyckats få bort skiten från är GTA 4 :/


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Tusan också, tänkte idag panga lite Gears of War men får väl avstå då. På tal om Windows Live, när jag är signed in och spelar singleplayer så skippas Samtliga mellanfilmer (förrenderade filmerna). När man klarade av spelet fick jag kolla ending filmen via Youtube

Någon som haft samma problem och löst detta?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Min fråga är ju varför dom satt in detta certifikat från början?

Får ju säga att jag håller med om att Live inte passar på PC.
Rolig detalj för steam användare är att Dawn of war 2 använder Live också så det blir kaka på kaka

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Alltså Microsoft och deras jävla Windows Live.

Köp det inte då? Finns ju även folk som använder det.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av matte89:

Vad som är bättre med gears of war, jag tog bort windows live med en crack och kunde helt plötsligt lira på högsta inställningar. Med Live fick jag lira på "LÄGSTA"

Är det inte dags vi bojkottar Microsoft totalt?

Prisis! Windows Live skiten bara förstör!
Enda spelet jag inte lyckats få bort skiten från är GTA 4 :/

Xliveless, stänger av allt lulllull, du kan inte köra MP dock.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=388658&st=0


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Hannu87:

ingen spelar skiten ändå.

Klart folk gör, varför vräka ur sig sånt där? vara tuff?

Nåt folk måste lära sig är att Hannu87 älskar att trolla och försöka få folk att bli irriterade. En riktig forumfjant helt enkelt.

OnT: Ett typiskt problem när MS ska peta i grytan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Inaktiv

visste inte ens att det fanns tidsbegränsade certifikat i spel...varför används det överhuvudtaget?

Medlem
Skrivet av Aresz:

visste inte ens att det fanns tidsbegränsade certifikat i spel...varför används det överhuvudtaget?

Det är för att markera att du har hyrt ditt spel länge nog och det är dags att köpa(hyra) ett nyare.

Medlem

De har verkligen svikit sin pc-publik.

MFC
Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av Aresz:

visste inte ens att det fanns tidsbegränsade certifikat i spel...varför används det överhuvudtaget?

Det är för att markera att du har hyrt ditt spel länge nog och det är dags att köpa(hyra) ett nyare.

hm, du skämtar? Ironi?... vaddå ska man begära en NY SKIVA då ellä?

Epic phail!

eller... bättre... åka dit o köra en "BOOM HEADSHOT MAN!!!"


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av smuts:
Skrivet av matte89:

Vad som är bättre med gears of war, jag tog bort windows live med en crack och kunde helt plötsligt lira på högsta inställningar. Med Live fick jag lira på "LÄGSTA"

Är det inte dags vi bojkottar Microsoft totalt?

vafalls?!
är du seriös nu? är skillnaden verkligen så stor?

Jag är helt allvarlig, på min gamla datorn satt jag med en P4 2,8Ghz med ett 7600GT, körde igång spelet och fick cirka 15fps, efter att ha sänkt allt till lägsta så blev man nästan blind av den låga upplösningen men fick mina 30fps för att kunna spela.

Kommer inte ihåg varför jag tog bort live men helt plötsligt fungerade allt som en dans, höjde grafiken lite gran föst och när jag såg att det flöt på som dans på rosor drog jag på max och det funkade fint, fick endast låg fps drop vid stora explosioner men annars var det 25fps+ på maxat.

Som sagt bojkotta microsoft, räcker det inte att dom har totalt monopol på OS. Jag hatar dom och deras skit, till och med tragiskt när live skiten slog sig in på msn med. Uchh.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Haha blev bannad för att man inte ens fick säga sin mening...klent FZ...jävligt klent

Medlem

uueh, rätt klantigt


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar