Arma 2-armé spänner musklerna

Medlem
Arma 2-armé spänner musklerna

Najs! Hoppas AI:n inte är lika pantad som i ettan bara.

Ser fram emot detta.

Medlem

Kanske borde ge sig på ettan, de bör väl ha patchat upp det till spelbar nivå vid det här laget?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Helt random Trailer. Meningslös

Medlem

Helt meningslös? Du hör väl ljuden och ser väl hur bra allting rör sig bland annat?

Jävla schysst ljud i A-10'an när den flyger över landningsbanan.

Medlem

Sjukt snygg och underbart ljud när planet flög över flygfältet i slutet


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Är inte direkt en trailer, snarare bara något för deras sida att visa upp USMC factionen. Men det ser riktigt trevligt ut

Medlem

Tror detta kommer bli ett riktigt grymt lir

Medlem

hoppas allt håller samma kvalitet bara.

Medlem

Where is Operation Flashpoint 2: Dragon Rising?

Inaktiv

Det fanns några saker i ArmA som jag riktigt störde mej på.
Hur fordonen hanterades. Speciellt helin.
"Trappstegs effekten" - svårt att förklara riktigt, det var inget flyt, det var alltid - gör något, vänta, plocka upp något annat,vänta, plocka ner,vänta, kliva upp, vänta,ta upp vapen - jag blev helt tokig på det. speciellt om man behövde ta skydd.

Medlem

Dom kommer att släppa nytt material på arma2.com varje vecka(11 st tror jag) fram tills att spelet släpps.

Medlem

Får hoppas spelet är lika snyggt som det de visar upp, för så var inte fallet inför första ArmA


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Pansarknekt
Skrivet av corporaln0ll:

Where is Operation Flashpoint 2: Dragon Rising?

Det e ett helt annat spel. Kommer det med


signatur

Ooooh the drama!

Jag har sagt det förr och säger det igen Arma 2 kommer sopa mattan med en massa spel OFP2 kommer suga i jämförelse.


signatur
Medlem

Jag tror inte denna trailer är representativ för hur spelet kommer att se ut, som för det mesta om det inte står "ingame footage"...

Det gjorde mig jävligt sugen dock, kan man flyga och så i detta spelet typ BF-serien så vore det riktigt nice - Jag älskar BF-spelen men det är något över dem som gör att man inte står ut utanför fordon, jag kan inte förklara riktigt men det är ingen bra känsla i hur man rör sig i spelet, en känsla man dock får/har i COD-spelen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Mums!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag har sagt det förr och säger det igen Arma 2 kommer sopa mattan med en massa spel OFP2 kommer suga i jämförelse.

jasså?, vad får dig att tro att arma2 blir bättre?
själv splittrad, men det lutar mer åt ofp2 just nu, fått för mig dom har mer resurser.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag tror inte denna trailer är representativ för hur spelet kommer att se ut, som för det mesta om det inte står "ingame footage"...

Menar du att det kommer se sämre ut när man spelar det?
Det är exakt samma grafik i denna trailer som när man spelar, enda skillnaden här är att de använder kameraskript för att få de olika vinklarna.

Inaktiv

Hoppas att de har ragdoll iaf :). Gillar spelen f.ö men "döds-animationerna" är väldigt gamla

Medlem
Skrivet av TruB:

jasså?, vad får dig att tro att arma2 blir bättre?
själv splittrad, men det lutar mer åt ofp2 just nu, fått för mig dom har mer resurser.

Vi får se vilket som blir "bäst" CM kommer släppa nytt material nästa vecka. Men det som dom redan har visat ser riktigt dåligt ut, både gameplay och grafik.

Medlem

Hoppas på coop samt att man kan lira som ryssen


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

tråkigaste trailern jag har sett hittils

Medlem
Skrivet av TruB:

jasså?, vad får dig att tro att arma2 blir bättre?
själv splittrad, men det lutar mer åt ofp2 just nu, fått för mig dom har mer resurser.

resurser =/= bra spel

Medlem
Skrivet av Hymer:

Hoppas på coop samt att man kan lira som ryssen

Håller med.
Prio1: Bra co-op.
Prio2: Spela som annat än fjantiga NATO.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av flyer232:

tråkigaste trailern jag har sett hittils

Som sagt tidigare i denna tråd är det ingen trailer utan en veckobaserad teaser som visar fordon, vapen mm från de olika klasserna i spelet.

Medlem

Nice ljud.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

det e fel o kalla det for en trailer, mer en ingame movie me saker som visas upp. Fan deras nya ljud motor e kickass!

Medlem

Arma 1 är vad man gör det till, det är helt o hållet ditt eget ansvar om det ska bli roligt. Köra ensam mot AIs eller deathmatch på små banor är inget som gör att man vill fortsätta precis. Campaign Everon liknande maps säger jag bara.

Tycker det är lite synd att deras gubbar ser kassa ut i ansiktet men bryr mig knappast om det in-game. I övrigt såg det grymt ut

Medlem
Skrivet av GREY_task:

Hoppas att de har ragdoll iaf :). Gillar spelen f.ö men "döds-animationerna" är väldigt gamla

Anledningen till att spelet har dödsanimation är för att man, tro det eller ej, ska kunna använda döda kroppar som skydd i MP. Övriga MP- spel med dynamisk fysik har nämligen klientbaserad fysik, så med andra ord ser alla spelare helt olika saker vad det gäller fysiska delaljer. Skulle krävas väldigt mycket information för att göra fysiken serverbaserad, och därmed skapa en massa lagg.

12
Skriv svar