Expansion ger multiplayer i Mount & Blade

Robot
Medlem
Expansion ger multiplayer i Mount & Blade

Galet bra.

Medlem
Medlem

Otroligt bra.

Medlem

Vansinnigt bra.

Medlem
Medlem

Provade men förstod inte storheten i det.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem

Wohooo!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Hurra - det här trodde jag aldrig skulle komma!

Medlem

LocSin:

När man har följt spelet sen början, alá 0.304 eller nåt liknande, så förstår man hur mycket arbete som har lagts ner och storheten i spelet.

Inaktiv

Simpelt spel, stora utvecklare borde lära av det här spelet. Ett så simpelt scenario som att simulera medeltida bataljer men blandning av lite strategi, realism och rollspel. Saken är ju att ju större budget utvecklare har dess mer komplexa ska allt de gör vara. Eller så kör på och kopierar ett sälj ande moment och slänger in special effekter. Det här spelet är i alle fall ett steg åt sidan av mainstream och det är ju det som gör det så intressant men dom gör det också bra. En riktigt bra motor till det här spelet med en huvud quest och röstskådespelare och det vore guld. "Med MP förstås"


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:

En riktigt bra motor till det här spelet med en huvud quest och röstskådespelare och det vore guld. "Med MP förstås"

Medlem
Skrivet av LocSin:

Provade men förstod inte storheten i det.

C-C-C-C-COMBO BREAKER!

Grymt kul att höra, hoppas man kan köra på campaign mappen då ala Metagame etc

Medlem

Det står ju ioförsig att man inte kommer det. Men det kommer säkert i uppföljaren.

Medlem

Ojoj, tänk att få köra en stor siege-match med mänskliga spelare, det vore grymt!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Mang:

Det står ju ioförsig att man inte kommer det. Men det kommer säkert i uppföljaren.

Ahh, såg inte den lilla text biten. Synd, Hoppas det blir implementerat då senare

Medlem

Får hoppas detta blir en hit!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

hehe, om man är 4 spelare som försvarar en borg så vore attackerarna nästan chanslösa, såvida de inte har fler än 200 män.
kan ensam ta ut ca 20-30 med bågen jue

hursom, detta vore skitkul. både jag och min granne älskar spelet

Skrivet av matte89:

Simpelt spel, stora utvecklare borde lära av det här spelet. Ett så simpelt scenario som att simulera medeltida bataljer men blandning av lite strategi, realism och rollspel. Saken är ju att ju större budget utvecklare har dess mer komplexa ska allt de gör vara. Eller så kör på och kopierar ett sälj ande moment och slänger in special effekter. Det här spelet är i alle fall ett steg åt sidan av mainstream och det är ju det som gör det så intressant men dom gör det också bra. En riktigt bra motor till det här spelet med en huvud quest och röstskådespelare och det vore guld. "Med MP förstås"

Tycker redan motorn är bäst. Behövs inte mer på den fronten. finns inget snyggare i samma kategori. Ragdoll döds animationer etc är über bra.


signatur
Inaktiv
Skrivet av lapa:
Skrivet av matte89:

En riktigt bra motor till det här spelet med en huvud quest och röstskådespelare och det vore guld. "Med MP förstås"

Argument?... eller gillar du bara att att citera folk? Just nu är spelet riktigt bra, men det når inte hela vägen pga det jag just skrev.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Älskar det här spelet! MP är efterlängtat kommer äga!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

w00000000000000000000000000000000000000000000000t!

Medlem

Fy fan vad bra! M&B är fan ett av världens bästa spel

Medlem

Så jäkla härligt har väntat på det här! detta spelet är underbart.

Medlem

WHOHO, när det släpps ska jag installera spelet igen^^


signatur

Wai

ro
Medlem

Sick! Mount & Blade multiplayer, fan kommer ju knappt ut ur lägenheten som det är redan!

Medlem

Hurra! Jag har längtat efter nåt dylikt sen jag var liten pilt!

M&B är så sjukt bra och med coop nu också.. satan alltså!
Får hoppas att uppföljaren erbjuder episka dynamiska kampanjer i multiplayer också!

Medlem

Fy fan va bra, de är ju typ de enda som man saknar i spelet

Inaktiv

Fantastiskt bra.

12
Skriv svar