Sony och Nintendo i bråk med finanskrisen

Robot
Sony och Nintendo i bråk med finanskrisen
Medlem
Sony och Nintendo i bråk med finanskrisen

Vad finns det för mjukvara till PS2?


signatur

B lup

ptr
Medlem
Skrivet av Eottt:

Vad finns det för mjukvara till PS2?

Spel?

Medlem

Jag ser inte riktigt bråket...

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jag ser inte riktigt bråket...

Nä, det är en vad som kallas Aftonblaskrubrik.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av MrMadMan:

Jag ser inte riktigt bråket...

Nä, det är en vad som kallas Aftonblaskrubrik.

Har iofs inte läst käll-artikeln så man ska väl vara varsam med att kritisera. Men är det inget som ens tyder på bråk bör man nog undvika det ordet...

Inaktiv

mycket flame-bait nyheter på sistone


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av MrMadMan:

Jag ser inte riktigt bråket...

Nä, det är en vad som kallas Aftonblaskrubrik.

Har iofs inte läst käll-artikeln så man ska väl vara varsam med att kritisera. Men är det inget som ens tyder på bråk bör man nog undvika det ordet...

Har inte alla gått i clinch med finanskrisen måhända?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Men det går dåligt för alla nu ofc försäljningen sjunker det här är inte direkt en nyhet.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Skönt att höra då alla säger att MS sugre och att Xbox 360 är sämre än Playstation 3.

Rätt åt er och smaka på denna fakta istället.

Har inget emot sony eller nintendo har bara emot dom som klagar på MS och 360.

Medlem
Skrivet av impact:

mycket flame-bait nyheter på sistone


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av MrMadMan:

Jag ser inte riktigt bråket...

Nä, det är en vad som kallas Aftonblaskrubrik.

Har iofs inte läst käll-artikeln så man ska väl vara varsam med att kritisera. Men är det inget som ens tyder på bråk bör man nog undvika det ordet...

Har inte alla gått i clinch med finanskrisen måhända?

Aldrig hört uttrycket "gå i clinch" förut så jag ska inte uttala mig om det. Men eftersom ingenting i artikeln (förutom titeln) handlar om något bråk förstår jag inte hur den kom till... Det handlade om de olika företagens förluster, ingen konflikt, right?

Medlem

Få nog inte läsa rubriken för ordagrant... Om ett företag bråka med en finanskris, så kan man väll nästan lista ut att de går dåligt för de företaget just nu?

Dom "kämpar" mot finanskrisen...


signatur

PSN: Draobs

Medlem
Skrivet av Draobs:

Få nog inte läsa rubriken för ordagrant... Om ett företag bråka med en finanskris, så kan man väll nästan lista ut att de går dåligt för de företaget just nu?

Dom "kämpar" mot finanskrisen...

Hmm, tja, du har förstås helt rätt

"Sony och Nintendo i bråk" är det jag tänker på, och att bråket handlar om finanskrisen, men det är ju engentligen inte så det står.

Inaktiv

Å andra sidan så utgör Sony gamingdel bara 14% av dess totala försäljning. Det kan vara värt att tänka på när man tar dessa än dock väldigt stora siffror i beaktande.
Jämfört med Nintendo som inte har så mycket andra inkomester än försälngning av sina konsoller/spel.
Sonys totala försäljning i sammanhanget då 8.9 biljoner Yen (engelsk/amreikansk trillion)

Medlem

Trodde Sony å Nintendo bråkade


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

CAPTAIN: WHAT YOU SAY !!

1
Skriv svar