World of Warcraft - välsvarvad kassako

Robot
Medlem
World of Warcraft - välsvarvad kassako

ge mig deras pengar

Inaktiv

hade blivit glad om jag hade 0.01% av den summan


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kul att det går bra för dem även nu när den ekonomiska situationen i världen inte är särskilt stabil.


signatur

Jaha.

Inaktiv

tar hellre googles, MS eller ica's kassa

Medlem

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Medlem
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Varför skulle de göra det?


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Positivt första inlägg

Medlem

sjuka är att alla som spelar world of warcraft, inklusive mig själv, har fått stå ut med ett ospelbart spel i flera veckor. helt ospelbart är det ju inte, men 25 manna naxxramas, den raidinstancen folk vill spela, är helt ospelbar pga lagg.
om det inte fixas på onsdag kommer jag o nåra kompisar frysa våra konton tills dom fixar spelet.
hoppas fler också gör det, hade det varit age of conan som laggat så mycket att det var ospelbart hade folk slutat spela helt o hållet och det hade stått artiklar på fz om hur dåligt det är... men när det är wow så bryr sig ingen......
aja , ska jag betala 130 spänn i månaden så ska det vara för nåt som fungerar.

Medlem
Skrivet av Lerner:

sjuka är att alla som spelar world of warcraft, inklusive mig själv, har fått stå ut med ett ospelbart spel i flera veckor. helt ospelbart är det ju inte, men 25 manna naxxramas, den raidinstancen folk vill spela, är helt ospelbar pga lagg.
om det inte fixas på onsdag kommer jag o nåra kompisar frysa våra konton tills dom fixar spelet.
hoppas fler också gör det, hade det varit age of conan som laggat så mycket att det var ospelbart hade folk slutat spela helt o hållet och det hade stått artiklar på fz om hur dåligt det är... men när det är wow så bryr sig ingen......
aja , ska jag betala 130 spänn i månaden så ska det vara för nåt som fungerar.

Ja, min tid går ut den 5e, jag kommer inte betala igen förrens det är fixat, Wintergrasp går inte alls att spela i för 30 sekunders extra Cast Time är helt åt skogen.


signatur

Jag äger.

Medlem

Märkligt har själv inte lagt märke till några lagg i 25manna Naxx och ingen annan i guildet har klagat nåt över det.

Dom kommer nog inte börja ta betalt för patchar...dom kommer ju få in extra pengar på Starcraft II som dom delar upp i tre delar istället

Medlem

Jo visst, helt ospelbart i 25manna naxx, därför varenda skitguild i världen sprungit igenom den.

Medlem

Alltså, vi ändrade första raiddag till torsdag. Körde igår i naxx 25. Full clear på 4 timmar. Inget lagg whatsoever. Ibland får man kompromissa istället för att gråta.

Medlem

Sen handlar det ju också om vilken realm man spelar på. Byt realm eller tänk till extra nästa gång innan ni gör en gubbe på en medel/hög realm.

Medlem
Skrivet av Mathias:
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Varför skulle de göra det?

Tja de tar ju redan betalt för expansioner. Många MMO's där ute tar inte ett öre för expansioner ^^.

Medlem

undrar hur många miljarder dom behöver för att göra enstaka spel börjar bli mer girigt och mindre kvalitet jämfört med förr i tiden tycker jag. det ska vara korta spel, billiga att göra, men som ska tjäna 500 miljoner för att anse sig gå plus, yay!


signatur

//monster

Medlem

Varför inte sänka månadskostnaden?

Inaktiv
Skrivet av gamer_:

Varför inte sänka månadskostnaden?

Varför? Du kan spy 99 kr i månaden för att lyssna på skit som spotify men inte till ett gediget bolag som Blizzard ^^

FANBOIS FTW! Men allvarligt har de släppt något skit i deras historia och när SC2 och D3 kommer.... *sick*

Inaktiv

Tacka vet jag starcraft BW


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Mathias:
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Varför skulle de göra det?

Tja de tar ju redan betalt för expansioner. Många MMO's där ute tar inte ett öre för expansioner ^^.

Nämn vilket stort MMO som släpper gratis expansioner? EvE räknas inte då deras "expansioner" är bara content patches om man jämför dom med WoW.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Mathias:
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Varför skulle de göra det?

Tja de tar ju redan betalt för expansioner. Många MMO's där ute tar inte ett öre för expansioner ^^.

Nämn vilket stort MMO som släpper gratis expansioner? EvE räknas inte då deras "expansioner" är bara content patches om man jämför dom med WoW.

lineage 2s alla chronicles är gratis.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Mathias:
Skrivet av Mysperzson:

alltid lika kul när blizzard tjänar storkovan på wow, snart börjar dom ta betalt för patcharna också GARANTERAT

Varför skulle de göra det?

Tja de tar ju redan betalt för expansioner. Många MMO's där ute tar inte ett öre för expansioner ^^.

Nämn vilket stort MMO som släpper gratis expansioner? EvE räknas inte då deras "expansioner" är bara content patches om man jämför dom med WoW.

lineage 2s alla chronicles är gratis.

Deras chronicles går imo inte att jämföra med wow's expansioner, det är inte alls samma mängd innehåll.

Medlem

Även efter denna vassa vinst så laggar tamefan varenda eu-wow server efter WoTLK. Dom får fan fixa lite för spelarna också inte bara sitta och ta imot.

Medlem
Skrivet av Frisky:

Sen handlar det ju också om vilken realm man spelar på. Byt realm eller tänk till extra nästa gång innan ni gör en gubbe på en medel/hög realm.

Sanning men ändå inte. Finns ju dom som spelat ett bra tag och inte vill byta server av sociala skäl eller andra. I alla fall inte när det inte är free transfer. Men dom som startar en gubbe på typ magtheridon och sen sitter och gråter på ett forum, dom får ju knipa

Visst, det är jättejobbigt att det ska lagga hit och dit på grund av hög belastning. Men dom löser det i sinom tid.

Medlem

Inget tvivel på att de tjänar bra med pengar. Att det har blivit så stort är väl bara ytterligare ett bra bevis på att Blizzard gör bra spel med kvalitet? Förstår inte varför folk klagar, det är ingen som tvingar er att tycka om spelet. Vissa verkar bojkotta WoW på samma sätt som vissa bojkottar Mc Donald's och Microsoft. De tror att företagen kommer ta över världen och tvinga alla att bli slavar åt deras girighet.

Folk verkar skrämmas av saker som är bra/populära. Hur kommer det sig?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Vad folk klagar på vad dom tar betalt för och inte. Tycker ni inte det är värt det betala det inte? Problemet löst. Själv tycker jag det är ett billigt tidsfördriv om man ser det till kr/h man spelar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag hade en paus från wow i cirka 2 månader och nu nyligen börjar igen.. försökte lira lite andra spel men inget tar world of warcraft!
Klart dom tjänar pengar på en kvalite prudukt som levererar glädje för flera månader framöver.
Angående priset per månad så äre värt det i och med alla stora uppdateringar som vissa andra spel skulle kalla en expansion! T.ex. Zul'gurub, Ahn'qiraj, Naxxramas, Zul'aman och Sunwell, dessa är dom stora patcharna jag minns speciellt.
Kan såklart förstå att detta pris per månad kan anses som högt för dom som behöver låna föräldrarnas konto kort för att betala.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Märkligt har själv inte lagt märke till några lagg i 25manna Naxx och ingen annan i guildet har klagat nåt över det.

Dom kommer nog inte börja ta betalt för patchar...dom kommer ju få in extra pengar på Starcraft II som dom delar upp i tre delar istället

Vänta bara tills dom släpper pressreleasen att Diablo3 ska släppas som ett spel per klass

Medlem
Skrivet av Plastankan:

*snip*
stora uppdateringar som vissa andra spel skulle kalla en expansion! T.ex. Zul'gurub, Ahn'qiraj, Naxxramas, Zul'aman och Sunwell, dessa är dom stora patcharna jag minns speciellt.
*snip*

Du glömde Mara, Dire Maul, BWL, pvp-systemet och battlegrounds. Dock tycker jag att BGs förstörde lite av spelet, men det är bara jag verkar det som

Black Temple och weather effects var väl också stora patcher?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Inaktiv
Skrivet av qweex2:
Skrivet av Plastankan:

*snip*
stora uppdateringar som vissa andra spel skulle kalla en expansion! T.ex. Zul'gurub, Ahn'qiraj, Naxxramas, Zul'aman och Sunwell, dessa är dom stora patcharna jag minns speciellt.
*snip*

Du glömde Mara, Dire Maul, BWL, pvp-systemet och battlegrounds. Dock tycker jag att BGs förstörde lite av spelet, men det är bara jag verkar det som

Black Temple och weather effects var väl också stora patcher?

Citerar min egen text: "dessa är dom stora patcharna jag minns speciellt."

Men det är klart dom dära var också stora

12
Skriv svar