Hur gör man en...

Inaktiv
Hur gör man en...

SKÄRMDUMP???


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Trycker på "Print Screen" tangenten och sen kopiera in bilden till paint?


signatur

<3

Inaktiv

jaså... det var det den lilla knapprackar'n var till....


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Nu när vi diskuterar knappar varför i helvete har man en Scroll Lock knapp? Den fungerar inte för mig till någonting.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Nu när vi diskuterar knappar varför i helvete har man en Scroll Lock knapp? Den fungerar inte för mig till någonting.

kids alltså. En gång i tiden hade man inte scroll hjul...

Det är alltså en knapp man använde för att slå på/av scrollning. På så sätt kunde man använda piltangenterna till att scrolla.

Medlem

vadå, inte scoll-hjul? är du helt från vettet människa? snart kommer du väl och säger att det fanns datorer utan grafiskt os också :crazy:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Medlem
Skrivet av urken:

Trycker på "Print Screen" tangenten och sen kopiera in bilden till paint?

kan även använda fraps.
finns många.fraps går att få tag på "helt" lagligt.
*host*host*:up:

Inaktiv

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

vadå, inte scoll-hjul? är du helt från vettet människa? snart kommer du väl och säger att det fanns datorer utan grafiskt os också :crazy:

Han sa ju "en gång i tiden"


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Hwergelmer:

vadå, inte scoll-hjul? är du helt från vettet människa? snart kommer du väl och säger att det fanns datorer utan grafiskt os också :crazy:

Han sa ju "en gång i tiden"

Oh sweet irony eller det kanske är sarkasm?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

den som det visste. det jag vet är att karmas påståenden är ungefär lika verklighetsförankrade som de om att sverige skulle ha styrts av en kung för länge sedan.... eller vänta nu, hmm...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Var ligger Sverige?


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

lol, ni e bara för mycket!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av Qrush:

Nu när vi diskuterar knappar varför i helvete har man en Scroll Lock knapp? Den fungerar inte för mig till någonting.

kids alltså. En gång i tiden hade man inte scroll hjul...

Det är alltså en knapp man använde för att slå på/av scrollning. På så sätt kunde man använda piltangenterna till att scrolla.

Avdelningen för kuriosa: i polisens anmälningsupptagningssystem (RAR) använder man enter för att gå till nästa post och Scroll Lock för att bekräfta det man matat in.

Ja, det har ganska många år på nacken, men arbetet med att integrera anmälningsupptagning i (det nyare) systemet för ärendehantering (Dur2) bör vara klart inom en inte allt för avlägsen framtid.

Förvånade? Kom igen, det är faktiskt en statlig myndighet det handlar om här.

Medlem

Tråd flyttad.

1
Skriv svar