Postal 2 på Nobelmuseet

Inaktiv

Språk är skitkul!

Död åt alla särskrivningar!!!

Medlem
Skrivet av MacNille:

LOL

MFZ
Medlem

- "Spelets försvarare säger att det handlar om valfrihet; som spelare kan du behandla omgivningen som du själv vill - fredligt eller våldsamt."

hmm, jag kan inte bind'a mina kramar och blombuketter.. kan nån hjälpa till??? "/bind mouse1 hug" vägrar funka.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Man har inte upplevt Postal 2 førræn man sett en drygt trettio årig jurist med undertryckta frustatrioner sætta sig ner och frustande av skratt slå av folk huvudena med en spade, bara før att låta en hund hæmta tillbaka det, gång på gång. Hans uppenbara glædje och førtjusta små fniss fick min fru att læmna rummet.

(Ursækta danskan, sitter på jobb i Køpenhamn)


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av conthox:

Jo, det var det.

Vilket jävla pucko som tycker att man skall kunna göra vad som helst i konstens namn. Tänk om ngn bankade in skallen på henne och sa "jag gjorde det för att jag ville se hur hennes hjärna såg ut så att jag kunde måla en tavla av det" och alla bara "jaha, är du konstnär - då är det Ok"...

Men skadade det här konstprojektet någon? Visst det provocerade, men att provocera har ju länge varit accepterat som ett vertkyg för att få fram sitt budskap...

Skadade någon? Du menar förutom att hon slog polismännen och även var våldsam mot personalen? ( DN.se )

Annars så kostade det en massa tid och pengar och som AgamemnoN också skrev så kanske någon annan behövt hjälp som inte fick det pga att de var upptagna med henne.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Det spelet är sjukt. dock bara sett bilder och hört folk snacka om det.

Ptja, hur kan det vara sjukt om du inte har skaffat dig en egen uppfattning?

Medlem

Så jävla rätt ! död åt moraltanterna!


signatur

P.L.U.R

12
Skriv svar