vilket virusprogram?

Inaktiv
vilket virusprogram?

Har en norton free trial som ja fick med datan när ja köpte den. Nu så kom det en trojan å d vill inte fungera som det ska. vilket antvirus program ska jag köpa? har hört att f-secure ska va bra?

Medlem

NOD32 är mitt val. Har för mig att Kaspersky och NOD32 brukar turas om att vinna tester.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

var fixar man dem? går de att köpa i stan lr så?

Medlem

Eller varför inte AVG free edition.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

har fått trojan.peacomm

nån som vet hur det funkar,vad den gör åså?

just beställt nod32 från webhallen. nån som vet nåt gratis program som kan ta hand om skiten under tiden medans ja väntar på att få hem programmet?

Medlem
Skrivet av Rissan:

Eller varför inte AVG free edition.

http://free.grisoft.com/ Kanske kan hjälpa.

Annars kan du pröva att söka på trojan namnet på google och se vad som finns.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Jag använde Kaspersky förut, bra men rätt krävande. Nu kör jag med F-Secure Security Suit 2007, varför?

Ingår gratis när man har telia bredband, och det har funkat bra hittills.


signatur

"Konst är det man inte kan, annars vore det ingen konst"

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

har fått trojan.peacomm

nån som vet hur det funkar,vad den gör åså?

just beställt nod32 från webhallen. nån som vet nåt gratis program som kan ta hand om skiten under tiden medans ja väntar på att få hem programmet?

Hm, trodde bara Trojan.peacomm var något som norton ville skrämma upp mig med. Fick en varning om dess "outbreak" på nätet. Säg mig, vet du hur du fick trojanen?

Medlem

fick också en varning från "symantec" idag - från en adress som inte alls verkade ha med symantec/norton att göra


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag kör med Kaspersky. Fungerar perfekt


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Kör avg pro. Smärt- och virusfritt.

Medlem

AVG-free är så smidigt och drar väldigt lite minne och så är det ju gratis också...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Medlem

Skulle köpt AVG pro men har gratis F-Secure nu, från BBB alltså

1
Skriv svar