Tekniskt kring Starcraft II

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Ankh:

Min poäng - alla har olika smak

Och det kände du att du måste påpeka? Har jag någonsin sagt att det var någon annans än min egen åsikt?
Sluta med dina vendettor och lugna ner dig några pinnhål.
Och jag tycker SC är betydligt bättre och mer levande än några av de andra RTS:en du nämnde. Större möjligheter = bättre RTS.

Ja, just det. Jag måste ju säga att detta är min åsikt så du inte tror någonting annat...

Och till blesserad: Jag har inte sagt att det omöjligt kan bli ett dålig spel. Men enligt mig (Se Ankh!) så står den på en bättre grund än andra spel och Blizzard gör en sällan besviken.

Du skrev mycket tydligt att det låg utanför din tankesfär att det skulle bli dåligt Men ja, låt oss hoppas på att det blir ett riktigt bra och skoj spel!

Medlem

Betala fullpris för ett spel som är som det gamla fast med uppdaterad grafik? Samt att man måste betala fullpris för alla delar? Pass.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av skauninG:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hade jag varit grafikbög kanske jag skulle gilla SC2. Men nu är det ju så att jag kräver mer än upphottad grafik efter dessa år som gått. Sedan att man inte kan spela zerg förräns den "delen" har släppts suger extremt mycket.

Flopp

Så på Starcraft, körde du inte igenom Terran och Protoss kampanjerna? Utan du bara körde direkt på Zerg?

Jovisst körde man igenom hela men jag behövde ju inte vänta ett halvår för varje ras. Eller hur? Sen behövde man ju inte betala extra för varje kampanj.


signatur
Medlem

Så länge vi med nya datorer kan skruva upp grafiken ordentligt så är jag nöjd.
Älskar att skruva på grafikinställningar så man får bästa upplevelsen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Sluta med dina vendettor och lugna ner dig några pinnhål.

Huh? Vad yrar du nu om? Harru Pms eller något?

Edit: Ja ni Blizzard fanboys är för roliga
Edit2: Ja du tycks ju vara oförmögen att se att jag faktiskt sa att det var DIN åsikt och inte alla andras tvunget


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Får hoppas att detta spel får samma community stöd som wc3 med banor mm.

Håller med fullständigt.
Jag spenderade sjukt mycket mer tid med td, mauls och rpgmoddar än med "original spelet"

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hade jag varit grafikbög kanske jag skulle gilla SC2. Men nu är det ju så att jag kräver mer än upphottad grafik efter dessa år som gått. Sedan att man inte kan spela zerg förräns den "delen" har släppts suger extremt mycket.

Flopp

Javisst är Starcraft 2 en REMAKE på Starcraft. Enda som skiljer är "upphottad" grafik. >.<

Njae... Blizzard vet iallafall hur de ska göra spel. Grafiken är inte det viktiga. Innehållet är det.

Medlem

Skulle någon ensam, föredragsvis nördigare person än mig, förklara vad som menas med shadermodel 2?

12
Skriv svar