Nedräkning över - FFXIII-trailer ute

Robot
Medlem
Nedräkning över - FFXIII-trailer ute

"Nedräkning över - FFXII-trailer ute"

saknas ett I där

Medlem

Snyggt, men .... tråkigt?

Gillar inte alls stilen på det. Alldeles för "hi-tech". Jag gillade den där hybriden som t.ex. fanns i FF7 med svärd och lite "hi-tech". Lite svårt att säga nu kanske, men karaktärerna verkade inte ens intressanta.

Men men, hoppas det blir bra :).

Medlem
Skrivet av Daisuk3:

"Nedräkning över - FFXII-trailer ute"

saknas ett I där

Tack för att du hjälpte mig hitta det. Den lymmeln. I hate when he does that.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

mmmm, det är vid såna här stunder man vill ha en PS3

Medlem

Kommer bli hur underbart som helst.

Medlem

Såg ut som de flesta FF-spel efter 7an. Bra grafik, snygga mellansekvenser och uråldrigt gameplay. Men gissar att folk skulle brevbomba SquareEnix om de faktiskt fick för sig att modernisera serien. Iofs skulle de väl släppa flera versioner av del 13, så kanske har även de insett att det blev gammalt för länge sedan. Dock väldigt lätt på ögat även om designen känns lika urlöjlig som vanligt. Plus i kanten för att jag inte såg ett enda 5m långt svärd buret av en 10-15åring!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Längtar till FF XXIII...

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

mmmm, det är vid såna här stunder man vill ha en PS3

Medlem

Det verkar riktigt snyggt, fast fortfarande lockar FFversus13 mer.
Men fightingsystemet är helt fel. Det borde vara som alla andra FF förutom 12an, det är inte lika bra tycker jag. Turbaserat is the shit!
Men kan inget annat än längta, + att jag tycker att dom borde behålla japansk tal och bara ha undertexter.

Medlem

Snyggt, men inget jag tänker köpa. Har ingen ps3 ändå.
Ser förmycket ut som VIII och X som jag blev så uttråkad av.
Kan vara för att mitt första fantasy var VII som jag tokdyrkar.
Men XIII är säkert bra, men inte min typ. VII remake, då köper jag en ps3 direkt!


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Fattas fortfarande ett I i själva texten.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Det kommer på kryssbox också.

Medlem

Hmm, kan inte riktigt sätta fingret på det... men känns det inte som det saknas något?
Jag får iaf ingen riktig "FF-känsla" om man kan kalla det så, av de trailers jag sett från spelet.. efter denna trailer känner jag inget direkt sug efter att ha spelet direkt, vilket jag vanligtvis alltid fått utav de äldre Final Fantasy spelen.

Men men, vi får se...

Inaktiv

Aha, så det är vanlig strid men kameran dampar som på en rock konsert hela tiden? Aja, man får väll se, tror inte jag bryr mig om detta, serien är död sedan X2 iaf, XII var ett lyft men nej, tror och hoppas att de lägger ner serien nu.

Medlem

fan va folk ska gnälla på allt

Inaktiv

Ge mig Kingdom Hearts 5: Final Fantasy XIII istället

Medlem

såg jevligt intressant ut fighting.


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

hade jag haft ett ps3 hade jag köpt det... Men jag håller med vissa här.. man blir inte lika sugen på att ha det som dom äldre final fantasy spelen.. Jag skulle hellre se att dom gick tillbaka till sina rötter och inte hade en massa skit som maskingevär o über robotar...

Medlem

Jahopp...såg ju inte särskillt intreesant ut.
Tror jag sparar mina pengar och lägger dem på GoW3, RE5, SF4, KZ2, Mafia2, Alan Wake, Bioshock2, GT5, Dead Space 2, Diablo3, Rage eller nåt annat spel jag hellre lirar


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ser riktigt kul ut längtar!

Medlem
Skrivet av ecHo!:

hade jag haft ett ps3 hade jag köpt det... Men jag håller med vissa här.. man blir inte lika sugen på att ha det som dom äldre final fantasy spelen.. Jag skulle hellre se att dom gick tillbaka till sina rötter och inte hade en massa skit som maskingevär o über robotar...

Röter? Tja, Robotar fanns det gott om i T.ex. FF6. maskingevär o.s.v fanns det gott om i T.ex. Ff7.

Eller du kanske vill att de ska gå tebaka ennu längre? T.ex. FF1-3 ? Aka mer ett standard Fantasy lir som det kan bli.

Inaktiv
Skrivet av depthless:

Längtar till FF XXIII...

Då får du vänta ett bra tag, Du menade väl FF 23?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ah, det här ska man köpa till xbox 360:n

Medlem

Wow, ser faktiskt ut som en FF titlar jag kan tänkas köpa. Kors i taket.

Medlem

Som många andra längtar jag till detta spel tråkigt bara att det antagligen är över ett år kvar

Att klaga över att FF13 lämnat sina rötter är ett ganska märkligt uttalande tycker jag då varje spel varit unikt och ofta vart en rejäl blandning av Fantasy/Sci-fi.

Ser ganska turbaserat ut enligt mig Xector? bara det att dom har nåt slags combo system med.

Medlem

Kommer nog köpas, inte överdrivet impad men har man inte köpt något FF sedan 8:an så är det väl dags, är dock mer nyfiken på versus, har inte sett något gameplay än men trailrarna gav mersmak.

För övrigt hoppas jag man kan byta språk så man inte måste sitta och lyssna på äckligt dåligt engelskt röstskådespeleri som så det brukar bli, kan ju vara att dem satsar en extra slant för att få till vettiga skådisar men det är inget jag räknar med.

Det är ju bluray så dem har ingen ursäkt att inte ha med det.

Medlem

Kommer förbokas, köpas, dyrkas, spelas sönder och samman på både xbox och ps3 för att sen spelas fem gånger till.


signatur
Medlem

Vad ska man säga, det var en trailer... orkar inte bli hypad längre, dock såg ju fightingssystemet intressant ut

Medlem

Fytusan vad vackert det är!
Och på första gången på länge känns det som ett rimligt mål bör vara att köpa en PS3:a detta året.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar