Mer Dead Rising och Lost Planet

Medlem
Mer Dead Rising och Lost Planet

Capcom har verkligen varit bra senaste åren, hoppas de fortsätter ge oss trevliga lir


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ja, kvaliteten ha de inte snålat med.

Inaktiv

Lost Planet YES!! <3

Medlem

Lost Planet Colonies Edition var för jädrans bra och snyggt, dock som PC spelare är jag missnöjd med lobbysystemet dem använder

Medlem

Capcom har gått från Bra till medelmåttiga till bra igen! Det är härligt att se!

Om bara Sega kunde lyckas göra likadant...^^

Medlem

Yes! Nytt dead rising. Fixar de till AI:n och co-op lär det bli en 10 poängare.

Medlem

Får hoppas på bättre kontroll och inge respawns i nästa dead rising.
Så jävla dåligt att arme killarna alltid kommer tillbaka hela tiden och att man siktar med kamera och vapnen med olika analoga sticks.

Lost Planet äger, grymt bra story och gameplay i det spelet, hoppas uppföljaren håller samma mått (?).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Dead Rising till Wii kommer att suga lita på det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ett nytt Dead Rising med nytt save-sytem och utan den begränsade tiden skulle vara guld! Bara de har en bra plats för det nya, kan inte komma på vad men känns svårt att slå ett köpcentrum. Skulle iofs inte ha ngt emot om det utspelar sig i ett köpcentrum igen.

Medlem
Skrivet av Cane:

Yes! Nytt dead rising

Medlem
Skrivet av asdfg:

Ett nytt Dead Rising med nytt save-sytem och utan den begränsade tiden skulle vara guld! Bara de har en bra plats för det nya, kan inte komma på vad men känns svårt att slå ett köpcentrum. Skulle iofs inte ha ngt emot om det utspelar sig i ett köpcentrum igen.

Kan inte annat än hålla med om sparsystemet och avsaknad av obegränsad speltid, just de två sakerna drog ner betyget på för mig. Ang. spelplanen så skulle jag kunna tänka mig att de utökade det till en hel stad, eller kanske en mindre ort för känslans skull. Lite GTA-stuk, men ändå inte om ni förstår vad jag menar. Det är ju fortfarande Dead Rising vi vill ha.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Älskar både Dead Rising och Lost Planet, framför allt Dead Rising. <3
Längtar längtar.

Medlem

Verkar bra :). Dock hoppas jag man ska kunna spela efter tiden är slut på dead rising o jag hoppas de kommer några roliga sidouppdrag efteråt.
Men framför allt hoppas jag att de fixar kontrollerna. Att ett så kul spel kunde kännas så tråkigt med dem kontrollerna.

Kanske dax att börja spela klart Lost Planet nu som har legat o samlat damm i lådan.

1
Skriv svar