Tävling - vinn nya Animal Crossing

Robot
Medlem
Tävling - vinn nya Animal Crossing

Bland de svårare tävlingarna FZ haft tror jag (förutom skattjakten då men det går inte riktigt att jämföra). Tog en bra stund att leta rätt på dessa svar, väldigt uppskattat

/ LordDaimos

Medlem

oj rolig tävling! svåra frågor må jag säga väldigt uppskattat.

Medlem

Några specialtecken föll tyvärr bort från de japanska namnen - de ska egentligen vara:

Sūpā Mario Burazāzu (スーパーマリオブラザーズ)
Banpaia Kirā (バンパイアキラー)
Sutā Fokkusu (スターフォックス)
Dōbutsu no Mori (どうぶつの森)

Medlem

Animal Crossing är så speciellt hoppas man vinner nu.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Haha, jag har verkligen inte en aning! Men jag deltar i alla fall, heja FZ med alla tävlingar!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Ja, det krävdes lite research:)

Medlem

Av alla dom som tävlar, hur många har just den konsollen som priset är till för tro ?
Lite småtaskigt är det ju om vinnaren helt enkelt säljer spelet för han har inte konsollen, medans den som har konsollen kunde fått kul.

Medlem
Skrivet av andman:

Några specialtecken föll tyvärr bort från de japanska namnen - de ska egentligen vara:

S?p? Mario Buraz?zu (????????????)
Banpaia Kir? (????????)
Sut? Fokkusu (????????)
D?butsu no Mori (??????)

Haha ja.. De tog en tid innan jag fatta va fan de sto.

Medlem

Hoppas jag vinner!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Hoppas jag vinner!

Kollade på dina bilder på radiuz Hi-Fi galleri ,
du gillar verkligen konstig konst.

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Av alla dom som tävlar, hur många har just den konsollen som priset är till för tro ?
Lite småtaskigt är det ju om vinnaren helt enkelt säljer spelet för han har inte konsollen, medans den som har konsollen kunde fått kul.

Å andra sidan får den som vinnaren säljer spelet åt lika kul som vilken annan person som helst. Plus att vinnaren själv får det kul med pengarna.

Medlem

Fan vad sjukt, jag gissade på alla frågor och vann, Victor Blad, nån som är sugen på att köpa?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

1
Skriv svar