hjälp med inloggningsmenyn i XP!

Inaktiv
hjälp med inloggningsmenyn i XP!

Okej för ett litet tag sedan så hände det något mystiskt med min dator. Allt fryste sig i typ 5 minuter efter det så ska jag dum som man är gå in vid inställningarna och börja pilla och vad händer? Jo när jag stänger av datorn och går och lägger mig för att sedan starta den morgonen därpå så har den vanliga inloggningsmenyn, ni vet den där med blå bakgrund där man kan välja flera användare och när man sedan vill ändra användare kan mna klicka på växla användare. Den finns numera inte utan nu är det bara en svart skärm med en liten ruta där man skriver in sitt namn som användare för att sedan logga in. Och nu går det inte heller att växla användare vilket är väldigt irriterande.

Så om någon kunnig kan hjälpa mig så är jag väldigt tacksam

Medlem

kontrollpanelen -> användarkonton -> 'ändra sättet användarna loggar in på'
där bockar du för båda alternativen

Medlem
Inaktiv

jag gjorde som du sa och när jag ska ändra tillbaka så står det att jag måste avinstallera client services for netware?

Hur gör jag det

Medlem

Jag tycker det är bättre att köra så...tillbaka till topic, då har du väll installerat något konstigt antar jag..."client services for netware" har det något med domäner att göra? för isåfall så är det inte konstigt att den ändrar till domän inloggnings skärmen.

Inaktiv

jag löste det men jag har ingen aning om varför den bytte så från första början

1
Skriv svar