Kändisparty i C&C: Red Alert 3: Uprising

Robot
Medlem
Kändisparty i C&C: Red Alert 3: Uprising

ric flair! whoooo!

Gretchen Morgan!

Medlem

Stängde av Red Alert 3 rätt fort. Förstört serien med löjlig jävla softcore porr och de verkar fortsätta i den andan.
Tråkigt EA/Westwood, kan dock gissa att de e EA och inte Westwoods idé....

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Stängde av Red Alert 3 rätt fort. Förstört serien med löjlig jävla softcore porr och de verkar fortsätta i den andan.
Tråkigt EA/Westwood, kan dock gissa att de e EA och inte Westwoods idé....

Jag tror inte att Westwood har så mycket att säga till om längre, med tanke på att de blev nedlagda för ett antal år sedan.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Fett, visste inte att Malcom McDowell vad med i RA3. <3

Medlem

westwood studios lives in death

westwood online är fortfarande den aktiva klassiska delen av westwood som fortfarande lever och sköts av xwis


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hoppas de skippat din co-commander som förstörde hela RA3.. Rick Flair! *Slap* Whooooo!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Red Alert serien är död. Förr tyckte jag Red alert 2 var bra men nu när man spelat RA3 så inser man att det enda RA som är bra det är det första spelet + expansioner. Däremot håller C&C serien fortfarande. Mycket tack vare Kane förstås.


signatur
Medlem

Egentligen så är det väl bara halvsanning och tar man med i beräkningen att serierna fortfarande är i princip de enda som använder sig av riktiga filmsekvenser så kan även de nya spelen kallas bra.

Problemet är själv spelet och det är kanske läge att byta studio och låta någon mer kompetent utveckla själva spelet.

Medlem

Mmm hot babes in uniform <3

Medlem

Synd att de förvandlar Red Alert till softcoreporr, men satan... man kan ju inte säga att Jamie Chung är ful...

Medlem

Malcolm McDowell!

I CAME BUCKETS!!! <3

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Stängde av Red Alert 3 rätt fort. Förstört serien med löjlig jävla softcore porr och de verkar fortsätta i den andan.
Tråkigt EA/Westwood, kan dock gissa att de e EA och inte Westwoods idé....

Vet inte riktigt vilka lir du spelat men jag har för mig att de andra var lite softcore de också..

Lite kul att det var en screenshot som var från spelet och resten på riktigt folk som gör cutscenes


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

PaZ
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Red Alert serien är död. Förr tyckte jag Red alert 2 var bra men nu när man spelat RA3 så inser man att det enda RA som är bra det är det första spelet + expansioner. Däremot håller C&C serien fortfarande. Mycket tack vare Kane förstås.

Håller helt med, förutom att jag inte gillade RA2 ens när det kom

Medlem

mm EA LA baserade ganska mkt red alert 3 pa red alert 2 stil, o da var det lite at softcore hallet med tanya men EA LA har ju tagit allt som var ra 2 X 10
Ja gillar en del av sakerna i ra 3 tex. co commander som ger campaignen en lite extra krydda
Man maste ju vaga prova lite nya grejjer ibland, ja tycker blizzard tex. ar lite val inkorda i gamla grejjer.
Har inte sett nat feature i SC 2 som inte nan annan redan uppfunnit tidigare vilket e synd. Men dem implementerar ju sakert allt lite mer forsiktigare for att salja bra i asien

Medlem

Neeeej! Malcom McDowell! Inte börja vara med i skitspel nu

Håll dig till Fallout och andra riktiga AAA-spel!

Skrivet av rudeboystig:

Neeeej! Malcom McDowell! Inte börja vara med i skitspel nu

Håll dig till Fallout och andra riktiga AAA-spel!

Vadå han har ju vart med i en massa b-filmer ett bra tag nu varför inte även b-spel.


signatur
Medlem

Jodi Lyn O'Keefe is one hot slice of pie. Säkert grym i sängen dessutom, angry-sex!

1
Skriv svar