Får felmeddelande

Inaktiv
Får felmeddelande

Hej,

Detta får jag titt om tätt när jag spelar splinter cell double agent. Spelet stängs av och jag får börja om från början varje gång... Tänkte bara om nån vet vad det är och hur man kan lösa detta.

edit: grammatik


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

nj
Medlem

Är spelet patchat (om det nu finns någon patch)?
Nyaste drivrutiner för grafikkortet?
Installerat nyaste versionen av DirectX (länken går till en version släppt nu i december, kan vara värt att testa uppdatera till den ifall du inte redan gjort det)?

Efter en snabb sökning på Google så hittade jag en länk till den här sökningen i UBIs eget forum, hjälper inget av ovanstående så kan det vara värt att titta där.

Inaktiv

Spelet stänger av sig själv, och tar datorn med sig när man gör vissa rörelser, typ slänger sig under ett bord eller något liknande, men inte alltid. På 1 av 10; så det är spelbart, detta efter att jag laddade ner senaste directx (stod nåt om det på länken du länkade att inte installera den som kom med skivan, fast det gjorde jag och sedan den från microsoft hemsida) och patchade spelet. Det har blivit bättre, men drivrutiner till grafikkortet, jag har Geforce 6800, vet inte riktigt vad jag ska ladda ner för att inte pajja allting.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

forceware från nvidias hemsida, men det laddade du väl ner när det var uppe i förra tråden?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Ja, men det var till en annan dator. Ska testa med det när jag kommer hem igen.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Jag hade den redan...


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar