Nytt Mortal Kombat under utveckling

Robot
Medlem
Nytt Mortal Kombat under utveckling

Läckert! Något som skulle vara mycket intressant att se skulle vara Mortal Kombat vs. Tekken! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Mortal Combat vs Marvel Universe... garanterat... eller Mortal combat armagedon 2... vilket som så blir det konkurs... hoppas dom kollar på vad de gamla konkurrenterna har gjort med street fighter 4

Medlem

jag har inte spelat DC universe, är det det minsta likt dom första blodiga spelen? Eller är det bra i vilket fall?


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Finns ju t.ex Mortal Combat vs High Scool Musical eller varför inte Mortal Combat vs Disney Figurer. Tror mycket på dom två, just för att man ska få en ungpublik som sedan kommer växa upp med Mortal Combat-serien och ge Midway bling bling once again.

Medlem

Jag vill ha ett Mortal Kombat VS Lousy pop stars, så man ka banka skiten ur Brittney Spears. Paris hilton borde vara med bara för sakens skull, och den där anti spel advokaten med


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Gamla Mortal Combat är grejer det! Då man drar ut sin fiendes ryggrad.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Varför sålde detta bra? Är det för att batman var på framsidan? Verkade ju vara skit från de filmer jag såg. Slött gameplay och dålig gore.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Varför sålde detta bra? Är det för att batman var på framsidan? Verkade ju vara skit från de filmer jag såg. Slött gameplay och dålig gore.

Ursäkta, gore? Det måste jag missat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

MK vs Star wars/ MK vs FF MK vs US marines

MK 1 och 2 var kung

Medlem

Gött. Mortal Kombat vs DC Universe var riktigt bra. Men inte riktigt lika bra som MK2 och UMK3 som jag fortfarande lirar ibland med mitt SNES


signatur

Here to play.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Varför sålde detta bra? Är det för att batman var på framsidan? Verkade ju vara skit från de filmer jag såg. Slött gameplay och dålig gore.

Vad jag har hört från vänner och läst i recensioner så ska det vara ett ganska roligt spel.

Inaktiv

lite sent med nyheten

Medlem

MK vs Marvel hade varit intressant... men... ptja, jag hade nog tagit rollen som High Evolutionary...

Medlem

Mortal Combat, vad fan är det?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Mortal Kombat vs Half-life hade vart något Slagits mot headcrabs Eller det ultimata tex Sub-Zero mot G-man

Medlem
Skrivet av skribb:

Mortal Combat, vad fan är det?

säg att du skämtar?.... :S


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

1
Skriv svar