Operation: Anchorage till Fallout 3 släppt

Robot
Operation: Anchorage till Fallout 3 släppt
Medlem
Operation: Anchorage till Fallout 3 släppt

Åh! Hur får man ner den till PC? Via Live?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Åh! Hur får man ner den till PC? Via Live?

Bra fråga?!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Gott! Nu blir farshan glad!

Medlem

Hur är det nnu... är det denna eller nästa som ökar Level taket till 30?


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Hur är det nnu... är det denna eller nästa som ökar Level taket till 30?

Det är den tredje och sista (Broken Steel), som kommer i mars.

Medlem

Kunde man ju ge sig på...:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

ro
Medlem
Medlem

Bah, just när krysslådan skickats på lagning. Om tre veckor får jag spela det

/ LordDaimos

Inaktiv

varför inte till ps3?

Medlem

därför dom är fattiga och inte kan köpa rättigheter som MS kan

Medlem

Nice är det gratis till pc?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av smuts:

Åh! Hur får man ner den till PC? Via Live?

Ja. Det är via Live som gäller... och nej; det är inte gratis "/

Jag tänker inte installera ett externt program från Microsoft bara för det här. Men åhja, jag ska skaffa DLC-paketet, det kan ni ge er på.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hur får jag den rätta hotfixen till GfW?
När jag tankar ner hotfixen så står det bara att mitt windows använder ett annat språk. :C

Avstängd

Tror inte Sony är fattiga precis, bara att de inte vill vara så "taskiga" som M$ o köpa upp spel så

Medlem

Live? Misstänkte det. Det tänker jag då inte fiffla med. Får ta till andra metoder då...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Tror inte Sony är fattiga precis, bara att de inte vill vara så "taskiga" som MS o köpa upp spel så

Hehe... du är rolig du.


signatur
Skrivet av smuts:

Live? Misstänkte det. Det tänker jag då inte fiffla med. Får ta till andra metoder då...

Mmm samma här.


signatur
Medlem

Bra om dom gör så att content till pc spel kostar kanske dom äntligen skulle satsa på PC spel igen istället för portningar.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Medlem

Live är inte alls farligt. Sluta vara gnidiga idioter och betala för saker ni vill ha.

(undrar vilken ursäkt ni kommer använda för spel som helt saknar G4W och DRM i framtiden)

Medlem

Mongo mongo ifrån Kongo.. varför i hela halva friden släpps det enbart till GFWL??? Spelet finns ju på Steam där jag och alla mina polare har köpt det, men nu när man ska ha en expansion så måste man skaffa GFWL.. vad i ****ete.. skit samma om GFWL funkar bra eller inte.. varför varför varför måste de krångla till det så in i ***vete.. puh.. nästan så jag får lust att ladda ned det istället..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av DreD:

Mongo mongo ifrån Kongo.. varför i hela halva friden släpps det enbart till GFWL??? Spelet finns ju på Steam där jag och alla mina polare har köpt det, men nu när man ska ha en expansion så måste man skaffa GFWL.. vad i ****ete.. skit samma om GFWL funkar bra eller inte.. varför varför varför måste de krångla till det så in i ***vete.. puh.. nästan så jag får lust att ladda ned det istället..

Jag tror du får ladda ner det i vilket fall som helst

Inaktiv

GAMES FOR WINDOWS KAN TA SEJ!

Capslocked*


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av DreD:

Mongo mongo ifrån Kongo

Bongo bongo bongo I don't wanna leave the Kongo oh no no no no no...

Jag tänker betala för paketet eftersom jag tycker att Fallout 3 är ett grymt spel och uppmanar andra att göra likadant. Alla ni som ladda ner det kan ta er i arslet

Medlem

jahaja... valve vet ju i alla fall hur man ska hantera DLC. det är ju ett jävla meck att pröjsa extra för detta.

Medlem

Tveksamt om det var värt pengarna.. Ytterst tveksamt. Ser fram emot GTA4's DLC, hoppas den kan vara värd sina slantar.

Medlem
Skrivet av Jarulf:

Jag tänker betala för paketet eftersom jag tycker att Fallout 3 är ett grymt spel och uppmanar andra att göra likadant. Alla ni som ladda ner det kan ta er i arslet

Word.

Medlem

Värdelöst, jag har precis köpt det via det här
omständliga live-programmet, och sen kan jag inte installera det för det går inte att verifiera filerna, och hotfixen till live-programmet kan inte installeras för det är fel språk????

Medlem
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av DreD:

Mongo mongo ifrån Kongo

Bongo bongo bongo I don't wanna leave the Kongo oh no no no no no...

Jag tänker betala för paketet eftersom jag tycker att Fallout 3 är ett grymt spel och uppmanar andra att göra likadant. Alla ni som ladda ner det kan ta er i arslet

Bingle bangle bongle I'm so happy in the djungle I refuse to goo

Det dumma är att jag gladeligen hade pröjsat för det på Steam.. men nej nej nej.. får ge sig till tåls och se om de puckona släpper det där..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

12
Skriv svar