Massiv UT III-patch i görningen

Robot
Medlem
Massiv UT III-patch i görningen

Då kanske man kan börja lira UT3 igen, tror dock att det inte blir bättre än UT2004.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ah gött! Hoppas dom sista UT spelarna nu går o testar UT3 igen när är allt e fixat!

Medlem
Skrivet av Freeman:

Ah gött! Hoppas dom sista UT spelarna nu går o testar UT3 igen när är allt e fixat!

allt är fixat? spelet kraschar hela tiden en bit in i spelet typ några minuter av spelande :S
Störande! hoppas dom fixar det med nya patchen :/


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Men kan de fixa så man kan strafe/bunny jumpa idag eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Men kan de fixa så man kan strafe/bunny jumpa idag eller?

nej då gråter de nya cskiddies som inte borde få spela FPS från början..

Skrivet av artikeln:

blygsamt benämnt Titan Pack, kommer vara stärre än de paket företaget tidigare släppt.

stÖrre kanske?

Inaktiv

Jag tjackade UT3 för 99bagis så jag kanske ska ta och testa det igen.

Medlem

Får ta och installera igen när dom släpper patchet.

Medlem

Jag kommer lätt börja lira detta tack vare att de lägger in Steam achievements. Sen får man hoppas att de kör en free weekend så att mer folk blir intresserade. Men jag tror dock att en hel del folk var intresserade i mellandagsrean eftersom cdnycklarna för UT3 på Steam tog slut.

Tror själv att expansionen kommer vara gratis för alla som har redan köpt spelet och att de kommer släppa en Gold edition som har expansionen inkluderat till affärerna.

Medlem

Får nog köpa det jag med. Tycker ändå första UT var absolut bästa.... det är många timmar man spelade.

Medlem

Nice, får bli att installera igen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så, beställt. 99kr från ginza

Medlem

Vad var det som var sämre med detta än föregående spel? (Typ ut 03/04 etc) För de gillade jag, har inte provat detta dock.

Medlem

Wow najs. Jag som började få känslan att de övergett spelet. Hade tom glömt bort att de arbetar på en expansion.

Skrivet av Hipshot:

Men kan de fixa så man kan strafe/bunny jumpa idag eller?

Det är inte quake, det är ut. Här är det dodging som gäller. Vad vore det för idé med olika spelserier om alla funkar likadant? Håll dig till quake om det är otänkbart att spela något annat som inte har samma movement.

Skrivet av SCORPION2000:

allt är fixat? spelet kraschar hela tiden en bit in i spelet typ några minuter av spelande :S
Störande! hoppas dom fixar det med nya patchen :/

Snarare nåt som är knas med din dator. Händer inte mig. Kolla att drivrutiner och så är de senaste samt att all hårdvara funkar. Förut när EVE Onlie och UT2003 brukade karscha för mig så visade det sig att det berodde på ett defekt ramminne.

Medlem
Skrivet av Mang:

Vad var det som var sämre med detta än föregående spel? (Typ ut 03/04 etc) För de gillade jag, har inte provat detta dock.

Det som va sämre var att det för många va för höga systemkrav och att spelet helt enkelt krashade på vissa datorer även om de hade otroligt bra prestanda förövrigt...det va för buggigt när det kom helt enkelt!

Gameplay mässigt älskar jag det här spelet och det där därför jag fortfarande spelar det till o från. Längtar till patchen och hoppas att fler känner samma sak så det blir en lite större comminuty. Finns inte många roliga snabba FPS med en bra spelarbas förtillfället så får hoppas många tar tillfället i akt o köper UT3 för typ 99kr nu o börjar nöta!

Medlem

Synd att så få spelare spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

tror inte en patch kan rädda UT3...

Medlem

Det här låter helt klart intressant!

Medlem

Ska nog också köpa det. Och går det bara på 99 spänn som en del här säger så.

Medlem
Medlem

Gött. Har tröttnat på CoD:WaW nu. Kanske blir att lira UT3 igen då.


signatur

Here to play.

Medlem

Najs! En av få utvecklare med vett i huvudet. Har det fortförande installerat och klart, så det blir till att testa när patchen väl kommer. Hoppas som sagt att detta lockar till sig fler spelare nu bara. 99 spänn är ett kap!

Inaktiv

Grafiken känns allmänt dålig i spelet, men på min kompis dator som är flera år äldre är det bättre grafik. Hur kan det komma sig?

Medlem

Haha taskig TV:D #22


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Gött!

Får hoppas det blir lite mer folk på servrarna framöver nu då.

Medlem

Epic har ÅR med efarenhet och släppte en av dom absolut sämsta serverbrowsern och meny systemet jag har sett..
extremt dåligt, och först nu ska dom fixa det?
bra att det händer, men neej, ni har varlit slarviga, skäms på er.

UT3 denna patch verkar bli bättre!
MEN det är inget UT2kx spel, och så länge dom har tagit bort så många moves så kommer det nog inte få flera spelare.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Najsigt! Hoppas att detta leder till att folk kan tänka sig att ge spelet en andra chans!

Edit: Lade märke till detta en av punkterna:

Citat:

Added support for clientside demo recording.

Medlem

jag börjar lira UT3 igen ifall jag märker lite aktivitet


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

jag börjar lira UT3 igen ifall jag märker lite aktivitet

Samma här, håller på och tankar genom STEAM men det går väldigt lågnsamt.

Medlem
Skrivet av huxflux:

jag börjar lira UT3 igen ifall jag märker lite aktivitet

Förädare


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar