Frigör Crysis Warhead-aktiveringar

Robot
Medlem
Frigör Crysis Warhead-aktiveringar

Där såg man ju hur värt det var.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

äntligen något vettigt

nu vill vi ha det till alla spel som har sådana här dumma spärrar


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Tur jag laddade ner spelet då slipper man såna här dumheter

Medlem
Citat:

EA skriver också att du bör stänga av UAC om du kör Vista.

Stänga av UAC för att köra deras utility? Har inte EA tillgång till bättre utvecklare än att man måsta sänka säkerheten på datorn för att kunna köra det som de utvecklat? Visst, UAC är irriterande men det gör också datorn säkrare och ett tredjepartsföretag ska inte behöva instruera användarna att stänga av det om de inte gör något riktigt ful. Gör om gör rätt!

/ LordDaimos

Inaktiv
Skrivet av toepk:

Tur jag laddade ner spelet då slipper man såna här dumheter

Hur laddade du ner detta nudå? =P


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

ptr
Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Citat:

EA skriver också att du bör stänga av UAC om du kör Vista.

Stänga av UAC för att köra deras utility? Har inte EA tillgång till bättre utvecklare än att man måsta sänka säkerheten på datorn för att kunna köra det som de utvecklat? Visst, UAC är irriterande men det gör också datorn säkrare och ett tredjepartsföretag ska inte behöva instruera användarna att stänga av det om de inte gör något riktigt ful. Gör om gör rätt!

/ LordDaimos

precis vad jag tänkte.

Medlem

hur många behöver detta egentligen ? 5 datorer är ju knappast vad många installerar ett och samma spel på.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hur många behöver detta egentligen ? 5 datorer är ju knappast vad många installerar ett och samma spel på.

Det finns nog en del, och man ska kunna ha friheten att göra det. Man vet aldrig vad som kan hända...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

vadå jag installerar de flesta spelen jag skaffar på 8 datorer


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Sitter just nu och kör det jävligt nice spel


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Installerade FarCry 2, först på XP, bytte till Vista och sedan Vista 64 bit. Bytte sedan till Vin 7 innan jag skulle byta tillbaka till kära spel-XP men det blev stopp. Efter Vista 64 bit måste jag köpa ny licens vilket är sjukt. Hellre ladda ner än att köpa spel från Ubisoft är min åsikt efter detta... allvarligt alltså. Fast laddar inte ner så nu faller Ubisoft bort, hur bra spel de än gör.


signatur

Det var detta...

Medlem

"rap" knark är nyttigt för hela familjen!!!!

1
Skriv svar