Testa Resident Evil 5

Robot
Medlem
Testa Resident Evil 5

snask! bara att slanga hem när man kommer hem...

Inaktiv

är säkert samma demo som den japanska som är några månader gammal...

Medlem

ska bli skoj att testa då det kommer till ps3 - dock är jag osäker på ifall det blir ett köp, då det inte riktigt känns som Resident Evil.... zombieserna är ju helt fubar...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Biter av ett finger varje dag som går för att jag inte har spelat RE4 än som sägs vara en av spelhistoriens bästa spel.

Medlem

Alla filmer som har gått på GT har typ sabbat hela stämningen för mig. Kommer nog inte ens bry mig om att ta hem demot. Jag tycker det ser helkasst och irriterande ut.


signatur
Medlem

För alla andra dödliga den 2:e februari mao och för de som har PSN EU konto nästa år... *ironi*

skaffade ett USA konto igår så det här ska bli kul att testa när det släpps.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Avstängd

Ska bli intressant o testa på ps3n, kan ju faktiskt bli ett köp då det är coop

Medlem

omg shit ska testa nu på dirren!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Är ytterst lite intresserad av RE5 tyvärr :/ Men om nån här testar demot kan vi väl skriva lite kort om det?

Medlem

Lirat igenom det nu.
Tycker ärligt att dom slaktat RE serien totalt hehe.

Verkar trots detta vara ett riktigt coolt actionspel, snyggt och säkert guld att spela på co-op.
Givet köp, men verkar sakna djupet och den där creepy känslan man fick i 4an när man smyger omkring i skogen och i slottet m.m.

Som gammalt fan av RE serien som lirat igenom alla spel massvis med gånger måste jag säga att jag var besviken på att fyran gick i en annan riktning.

Det var trots det tveklöst ett grymt bra och kul spel.
Personligen är jag lite besviken på att man tagit 5:an ännu mer i action riktningen, men visst verkar det lovande.

Medlem

testade det för ett tag sedan...lite Army of Two...lite Dead Rising och mycket lite resident evil...

ska bli kul att testa co-op iof...tar det senare. SP var inget vidare iaf, tjejen man har med sig är i vägen och snor allt från en...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Ska bli skoj att testa den 2:a feb på ps3, tänker inte betala för xb-live.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

kan säga att detta spel kommer bli grymt, körde hem japanska demot och testade... oh snap säger jag bara!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

faaaaaaaaan, jag har ingen Hårddisk till boxen

Medlem

Har sett en 20min lång respawn video och spelet värkar vara hur grymt som hällst.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Någon som vet om detta är samma demo som japan-demot?

Medlem
Skrivet av Snoop0:

Biter av ett finger varje dag som går för att jag inte har spelat RE4 än som sägs vara en av spelhistoriens bästa spel.

Haha, vem sa det? Tomten?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hahaha! Sikka petitesser ni har! Själv har jag varken spelat någon demo. Jag har bara sett trailers och intervjuer och imorse så bokade jag re5 från min favoritsida och en till dualshock 3 dosa!

Mouahahhaa!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tror inte att det är bra men man får väl se.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Ska bli skoj att testa den 2:a feb på ps3, tänker inte betala för xb-live.

Men det gör jag! Vill man ha Xbox live så köper man det och spelar!

Får hem mitt Live i morgon eller på Onsdag och då ska jag ladda hem denna demo!

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Snoop0:

Biter av ett finger varje dag som går för att jag inte har spelat RE4 än som sägs vara en av spelhistoriens bästa spel.

Haha, vem sa det? Tomten?

Tja... Enligt Gamerankings så ligger Resident Evil 4 på 11e plats när det gäller alla spel som någonsin släppts.
Och både bästa spel till Gamecube och Playstation 2.

Får ta o tanka hem RE5-demot. Nästan glömt bort att det kom idag.

Medlem

De borde ha tagit med ragdoll i spelet. Det är så fult när 4 zombies faller på exakt samma sätt samtidigt när man skjuter med tex hagelgeväret. Utöver det verkar det vara ett bra spel.

Medlem

Skräp spel, bara jobbigt att man måste skydda den korrkade AI tjejen hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Remus:

Hahaha! Sikka petitesser ni har! Själv har jag varken spelat någon demo. Jag har bara sett trailers och intervjuer och imorse så bokade jag re5 från min favoritsida och en till dualshock 3 dosa!

Mouahahhaa!

Gillar du RE4 så kommer du gilla detta eftersom det är RE4 i ny förpackning, gillar man därimot horror-survival med tidigare resident evil titlar och silenthill, så är detta inget för dig.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Gillar du RE4 så kommer du gilla detta eftersom det är RE4 i ny förpackning, gillar man därimot horror-survival med tidigare resident evil titlar och silenthill, så är detta inget för dig.

om man gillar resident evil serien har man inget val än att köpa det endå, blir så för mig i alla fall

4an var en stor besvikelse för mig, 5an lär nog bli det också, enbart att hela poängen med resident evil är bortblåst och istället fått ett action spel utan riktiga zombies och ingen horror

men självklart blir det endå ett garranterat köp,
är man ett galet resident evil freak så är man!

Medlem

Svårt var det ju, spelade lite coop med en kompis nyss, dog x antal gånger ^^
Riktigt kul dock, blir nog ett köp.

Medlem
Skrivet av ghoül:

faaaaaaaaan, jag har ingen Hårddisk till boxen

http://www.webhallen.com/prod.php?id=78954

Medlem
Skrivet av Jakob999:
Skrivet av ghoül:

faaaaaaaaan, jag har ingen Hårddisk till boxen

http://www.webhallen.com/prod.php?id=78954

Offtopic:
1300 spänn för 120 gig?. Kan ju undra varför M$ behöver sparka 5000 man med den prissättningen.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag väntar då hellre på att spela det på Ps3 än SURBOX iaf

123
Skriv svar