Firefox skummar.

Medlem
Firefox skummar.

På senare tid har mitt FF börjat strula! :S

det blir segt och väldigt cpu krävande om jag har igång det för länge och det drabbar även alla andra program jag har igång, ska jag t.ex kolla på en film eller redigera en bild så går programmen otroligt slött och jag måste stänga av och sedan starta om firefox för att de ska gå att ha dom igång tillsammans.
vad sjutsingen kan vara fel?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

det undrar jag också, för mig har det varit så sedan i förrgår. har kört alla tänkbara virus/spyware-program. verkar som att firefox tar mellan 30 och 80% av processorn utan att man använder det, konstigt är vad det är...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

has FF turned against it's creators?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Redaktör

Testa om det blir bättre med detta tillägg. Har haft stora problem med äldre FF, detta hjälper.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Testa om det blir bättre med detta tillägg. Har haft stora problem med äldre FF, detta hjälper.

Okej, har installerat nu, får se om det funkar.
Men varför skulle flash sega ner FF med tiden? :S


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

jag har fått dessa problem sen jag installerade 2.0 av FF mitt ff drar extremt mkt mer cpu/minne än 1.5 och det bruka hänga till sig när man har nårga tabbar och ska byta mellan dom

har installerat om och allt möjligt utan löst skiten


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

jag har fått dessa problem sen jag installerade 2.0 av FF mitt ff drar extremt mkt mer cpu/minne än 1.5 och det bruka hänga till sig när man har nårga tabbar och ska byta mellan dom

har installerat om och allt möjligt utan löst skiten

Jag hade 1.5.?
och kör nu 2.0 ska se hur det går hehe


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar