Fjarrstyra en annan dator

Medlem
Fjarrstyra en annan dator

Ar det nagon som vet ett program som jag kan installera pa min dator sa att jag kan komma at den nar man inte ar hemma? Ar enutbytesstudent i USA just nu och skulle vilja kunna komma at datorn hemma med nagot enkelt program. Det ska helst vara enkelt att installera eftersom det blir min syrra som far installera det at mig.

Tack pa forhand

Medlem

hmm, av någon anledning kommer jag inte på något. men det finns flera, har inte XP nåt inbyggt eller har jag drömt det?

i vilket fall hör den här tråden hemma i Windows-mjukvara, slarver


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

VNC funkar väll bra?

Medlem

Skulle vara tacksam om du kunde skicka en lank. Ar VNC ett bra program och ar det gratis att anvanda?

Medlem

signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Inaktiv
Skrivet av wamie:

Skulle vara tacksam om du kunde skicka en lank. Ar VNC ett bra program och ar det gratis att anvanda?

Ja, programmet är bra.

btw google och diverse andra sökmotorer finns väll i staterna också?

Medlem
Medlem

MSN... kan man göra det med....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Windows XP inbyggda är säkrare än VNC.

Medlem

VNC borde vara säkrare än Windows inbyggda.

Medlem

signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

nj
Medlem
Skrivet av zxan:

VNC borde vara säkrare än Windows inbyggda.

Har man inte en uppdaterad version av VNC så är ens dator ungefär lika vidöppen som en lada som saknar dörrar, och väggar för den delen. Tror att nyaste versionen av RealVNC ska ha åtgärdat det säkerhetshålet dock.

1
Skriv svar