Någon TeamSpeak server som är public?

Medlem
Någon TeamSpeak server som är public?

Tja, någon som vet om någon bra TS2 server som är public? Jag och några polare har suttit på en engelsk någon månad nu, och vi börjar bli allmänt less på att det laggar så mkt som det gör...

//Alarcron

Medlem

Varför inte köra igång en egen? för ni sitter väl inte på 56k modem får man hoppas.

Medlem

njae, men brandväggar o skit... Och den enda av oss som kan köra det orkar inte.

Medlem

ibland är grännsen för att inte kunna och orka hårfin!
Det är bara att bita i det sura äpplet och plugga på


signatur

R.I.P The_maxx

Jee
Medlem

Ifall ni har problem med att connecta till varandras servrar testa Hamachi. Det simulerar ett LAN.


signatur

Eller inte?

Medlem

Här finns en svensk som är public: Seaside TS Server (217.73.105.16)

- maggot.se


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Tar 5 sec att sätta upp en ts server och yttligare 5 sec att fixa brandväggen. Orkar man inte det ja då vet i sjutton

Vad menar du att bara en av er kan köra en ts server? Så länge det inte är massor av folk så kan vem som helst hosta med över 0,5mbit.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Medlem
Medlem

Lite sent kanske, senaste inlägget var ju för över 2 år sen?


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

[www.amserver.org]
Dock är det ventrilo, men det funkar ju lika bra!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:

[www.amserver.org]
Dock är det ventrilo, men det funkar ju lika bra!

Förstår inte du heller att tråden är 2 år gammal?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Gå in på min TeamSpeak server =D Har en 24/7 som är hostad av GameServers

IP: fr01.gameservers.com:8825

Vill ni ha ett eget rum så äre bara å pm:a mig här på sidan eller lägga till mig på msn eller nåt!

//VoXeR

1
Skriv svar