Explorer 7

Medlem
Explorer 7

Hej.

Har installerat internet Explorer 7, och angett
www.leta.se som min startsida.

Men varje gång jag öppnar Explorer så kommer jag hit : http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005

Någon som kan hjälpa mig lösa detta problem?

Mvh // Reach

Medlem

Firefox is you friend!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av blubb:

Firefox is you friend!!!

ja du har rätt !! explorer är nu historia för mig nu.

Har installerat FireFox nu... tog 2 min att ställa in som man ville ha det

Liten fråga ....... det går bra att avinstallera explorer nu då ?

Medlem

IE går inte att avinstallera.

Medlem
Skrivet av Xphome:

IE går inte att avinstallera.

IE är bra att ha ibland, Firefox klarar inte allt. Iofs så är alla sidor inte kompatibla med Explorer 7 heller, kontrollpanelen på One.com tex.

Btw, IDG.se funkar inte för mig (i FF), får bara upp en vit sida. Dock funkar sidan bra när jag använder "IE tab plugin", även om sidan som visas är gammal. Någon som har samma problem?

nj
Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Btw, IDG.se funkar inte för mig (i FF), får bara upp en vit sida. Dock funkar sidan bra när jag använder "IE tab plugin", även om sidan som visas är gammal. Någon som har samma problem?

IDG.se fungerar felfritt för mig i både FF 1.5.0.7 och 2.0RC3 (samt att jag får rätt sida om jag testar använda IETab). Du har ingen extension som löper amok (adblock eller dylikt)? Testat ctrl+shift+r för att ladda om sidan och helt ignorera cachen så det inte är nått sånt som strular?

Medlem

Tror jag läste att IE7 kommer med windows update snart, nån som vet när?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

jag har installerat iE7 och enda problemet är att den kommer inte ihåg login informationen på fz eller en forum.

jag testade i options > privacy instälnning dra ner till low för cookies med det hjälpte inte...

finns det någon geni här som vet varför ie7 inte kommer ihåg login info?

jaggår tillbaks till firefox 2.0

Medlem
Skrivet av Bonik:

finns det någon geni här som vet varför ie7 inte kommer ihåg login info?

För att IE är ett långt utdraget aprilskämt från Microsoft?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Crenshaw:

Btw, IDG.se funkar inte för mig (i FF), får bara upp en vit sida. Dock funkar sidan bra när jag använder "IE tab plugin", även om sidan som visas är gammal. Någon som har samma problem?

IDG.se fungerar felfritt för mig i både FF 1.5.0.7 och 2.0RC3 (samt att jag får rätt sida om jag testar använda IETab). Du har ingen extension som löper amok (adblock eller dylikt)? Testat ctrl+shift+r för att ladda om sidan och helt ignorera cachen så det inte är nått sånt som strular?

Testat utan plugins och samma sak. Både med "gamla" FF och FF2. Och med IE-plugin måste jag rensa cachen helt så den nya sidan visas.
IE7 visar också den sida som är sparad i cachen, så det är nog inte Firefox som är boven.

Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Bonik:

finns det någon geni här som vet varför ie7 inte kommer ihåg login info?

För att IE är ett långt utdraget aprilskämt från Microsoft?

Microsoft har väl aldrig haft någon humor?

Medlem

Dom skickade ju en fin tårta till FF-gänget när 2.0 kom


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar