vad ska den handla om

Medlem
vad ska den handla om

hej jag ska göra en ny hemsida men vad ska den handla om ?
vad tycker ni skriv gärna förslag

Medlem

Nu går du helt fel väg. Först ska du ha en idé, sen ska du få för dig att göra en hemsida. Du börjar inte koda en hemsida utan att ha innehåll, det blir inte bra.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

tycker den ska handla om min döda hamster jag aldrig haft men som jag ändå dagligen känner sorg för


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Den kan handla om mig \o/

Medlem

En vanlig nybörjarsida brukar handla om en själv. Skriv vad du heter, var du bor, vilka intressen du har. Sedan kan du gå in mer på djupet och skriva mer detaljerat om dina intressen, t ex om du gillar soft air gun eller paintball så kan du skriva mer om det. Vilka banor som finns, vilka lag och turneringar som finns och vilken utrustning som du tycker är bra.

Givetsvis bara exempel, byt ut paintball mot whatever det nu är som du gillar.

Efter en eller ett par (hem)sidor så brukar man komma på vad man vill göra helst. En sida är alltid en start.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Gör en Porr-sida, tycker inte det finns tillräckligt....

Nä men om du själv inte har en hemsida gör en åt dig själv.


signatur

<3

Medlem

Kanske skulle du göra en hemsida om varför du ska göra en hemsida? Annars kan du ju alltid försöka göra en sida om något som du har intresse av.

Medlem
Skrivet av conthox:

En vanlig nybörjarsida brukar handla om en själv. Skriv vad du heter, var du bor, vilka intressen du har. Sedan kan du gå in mer på djupet och skriva mer detaljerat om dina intressen, t ex om du gillar soft air gun eller paintball så kan du skriva mer om det. Vilka banor som finns, vilka lag och turneringar som finns och vilken utrustning som du tycker är bra.

Givetsvis bara exempel, byt ut paintball mot whatever det nu är som du gillar.

Efter en eller ett par (hem)sidor så brukar man komma på vad man vill göra helst. En sida är alltid en start.

Neh, byt inte ut paintball. Det är sjukt kul
Lirar du det conthox?

Gör som sagt en sida om dig själv så kan du lära dig att lägga till nya funktioner allt eftersom.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Neh, byt inte ut paintball. Det är sjukt kul
Lirar du det conthox?

Har tyvärr inte tid, annars så hade det varit schemalagt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Cola förstås!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Ta och kontakta nån som behöver en hemsida, gör en och tjäna $$$ och kunskap! B)

1
Skriv svar