Senaste fraps demot

Inaktiv
Senaste fraps demot

Tänkte bara säga att senaste fraps demot är omöjligt att ersätta. Om man nu har installerat det så är det kört. Har provat allt tänkbart för att få den fulla versionen att funka. Har gjort en system restore, gått in i regedit och tagit bort allt som har med fraps att göra, letat cracks som slutade med att man tankar hem trojanska hästar och spywares. Jag tror nog att det ända settet är att formatera datorn. Jag antar att det inte finns några andra sätt eller? Tycker det är oerhört trist att företag lägger in såna elaka skydd.

JB
Medlem

Japp, installera om windows är enda sättet har jag fått höra av med. Då funkar det sen.

Inaktiv

Då skiter jag i det.. Får väl klippa och klistra om jag ska göra en fim med hjälp av fraps. Annars får jag söka runt efter nåt liknande program. SnagIt sög när man försökte spela in typ WoW filmer. Blev helt utsmetat och fult. Hörde om nåt vid namn Game Cam som jag kanske kan testa.

Medlem

Skicka ett email till FRAPS Supporten. Jag fick svar nästa dag(helt annat problem)

Inaktiv

Jo men då måste man ha en giltig email adress... Betalade helt enkelt för det... Lite slöseri men jag höll på till typ 9 imorse....

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Betalade helt enkelt för det

Tänk så enkelt det kan vara.

1
Skriv svar