Spegelvända skärmbilden?

Medlem
Spegelvända skärmbilden?

Vet någon hur man kan få sin skärmbild spegelvänd.
Det dumma skälet är faktist att jag inte orkar kolla på vissa jobbiga typer som spelat in film spegelvänt.
Ex. Piano

Det blir för mycket att tänka och jag lyckas inte hitta tonerna själv så..

Medlem

Videon var inte spegelvänd men annars vet jag inget program.

Medlem
Skrivet av Xphome:

Videon var inte spegelvänd men annars vet jag inget program.

Jo, verkar nästan så, jämför:

Piano 1

Piano 2

Fast hon kan ju vara en fena på ommöblering också


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

ja, och med tanke på att tonerna blir ljusare åt höger i ena klippet och åt vänster i andra klippet så talar ju allt för att blomkrukas antagande är riktigt.

fast hon kan ju vara en fena på att flytta tangenter också


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Haha.. Japp hon är grym på det mesta.
Men vet ni hur man kan lösa problemet? Ska jag ringa och be henne flytta tillbaka tangenterna eller finns det något program som kan lösa uppgiften åt mig?

Medlem

borde väl att gå att göra i virtualdub, windows moviemaker, adobe premier eller nåt annat filmprogram antar jag. då vänder man alltså på filmklippet snarare än "skärmbilden"

edit: jag är en idiot. det går väl inte att ladda ner youtube-klipp :crazy:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

förstår inte var för man måste starta en tråd om detta. tjejens sminkspegel, en hockeyklubba, en rulle gaffa-tape och fyra snören, så är ju problemet löst. :?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Precis Hwegelmer.. Fast eftersom du kom på dig själv så är du väl ingen riktig idiot.. bara en låtsas

Tråksoya...
Man måste ju fixa det digitalt annars har ju hela poängen gått förlorad (eller något så'nt).

"Hjärnstormning"
Jag kom på ett roligt projekt. Tror ni att man skulle kunna bygga nolimitsoya.s konstruktion via internet? Alltså beställa diverse material och på något sätt bygga ihop det här hemma. Inte typ skriva till en kompis på msn och be han fixa det utan lite "smartare"...
Beställa någon robot som bygger ihop den och som går att styra via internet. Självklart måste man konstruera roboten via datorn. Typ rita den i CAD och skicka ritning till någon trevlig firma. Sen får man ju programera den själv osv.

Ett framtida projekt för någon som har lite för mycket pengar, tid och kunskap.

Jag skämms och går och hämtar en spegel istället...

Medlem

ehh, du vet att man inte ska ta emot godis av främmande farbröder va, det kan vara knark i?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

edit: jag är en idiot. det går väl inte att ladda ner youtube-klipp :crazy:

Klart det går att ladda ner youtube-klipp: "VideoDownloader" a Firefox plug-in eller KEEPVID(website) eller YouTube Downloader(website) //source: CNETTV.com

EDIT: Du måste ha eb FLV Player för formatet på filmerna är .flv(Flash)

1
Skriv svar