Winamp ...

Inaktiv
Winamp ...

Tjo .. grejen e den att jag igår kväll skulle stänga av datan och då kom de en sån automatisk windows uppdatering när j askulle stänga av skiten. Visst, tänkte ja som låt den uppdatera, men medan jag gjorde detta kom det upp några errors som ja klicka igenom för de va bara massa tecken som stod. Nu när jag startade datorn och slog på winamp så stod det: DirectSound output v2.43 (d) error
Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device on configuration. Error code: 88780078
... jag vete fan va ja ska göra , någon annan som vet ?! Vore sjukt snällt !!

tack på förhand mohihi // Crill


signatur

Jobb får man inte på betyg utan på den sociala kompetensen .. kom ihåg det ungdomar ;)

Medlem

installera om drivare till ljudkortet. borde lösa problemet


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av n0ne:

Tjo .. grejen e den att jag igår kväll skulle stänga av datan och då kom de en sån automatisk windows uppdatering när j askulle stänga av skiten. Visst, tänkte ja som låt den uppdatera, men medan jag gjorde detta kom det upp några errors som ja klicka igenom för de va bara massa tecken som stod. Nu när jag startade datorn och slog på winamp så stod det: DirectSound output v2.43 (d) error
Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device on configuration. Error code: 88780078
... jag vete fan va ja ska göra , någon annan som vet ?! Vore sjukt snällt !!

tack på förhand mohihi // Crill

Det kanske var just för att du stängde av "DATAN" som det inte gick att spela upp den längre? Ja menar stänger man en mp3 fil är det svårt att höra den.
8)


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Det kanske var just för att du stängde av "DATAN" som det inte gick att spela upp den längre? Ja menar stänger man en mp3 fil är det svårt att höra den.
8)

Öh, läste du ens vad han skrev?
Ditt försök att "förlöjliga" grabben slog bara tillbaka på dig själv.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av b0ne:

Det kanske var just för att du stängde av "DATAN" som det inte gick att spela upp den längre? Ja menar stänger man en mp3 fil är det svårt att höra den.
8)

Öh, läste du ens vad han skrev?
Ditt försök att "förlöjliga" grabben slog bara tillbaka på dig själv.

Jag läste till jag kom fram till "stänga av datan". Därefter, eftersom det uttrycket stör mig, så var jag tvungen att förklara att en "data" är en fil på datorn, till exempelt en ".mp3".

Däremot kanske han stängde av datorn(ej datan)! :heart:


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

nj
Medlem

Som Hwergelmer skrev, installera om drivrutinerna för ljudkortet.
Du kan även kolla om ljudkortet är valt som ljudenhet i Windows, samt i Winamp ifall det redan är installerat korrekt.

1
Skriv svar