Medlem
Foobar

Halloj, precis bytt från Winamp till det omtalade foobar!

Skulle nu uppskatta alla tips om moddning för att få det så mysigt som möjligt

De funktioner jag främst letar efter är så att det liknar i utseendet och funktion Winamps media Library, där jag kan lista alla mina låtar och filtrera genom sökningar på ett smidigt och stilrent sätt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Foobar är minst sagt trixigt, på hydrogenaudios forum kan du nog hitta en del, sen finns det ju alltid Neowins lilla tråd på 343 sidor...

Lista över plugins som du kan tänka dig behöva.

Medlem

Columns UI behöver man om man vill ändra utseendet på saker och ting... kanske finns fler än den men jag fixade mitt foobar en gång och det räcker för herregud vad pyssel det blev.

Fast hydrogenaudio forumet är väl bra... bara att glo igenom det som verkar intressant och så.
Lycka till :>


signatur

osv.

Inaktiv

Tackar för länkarna. Kommer nog väl till pass när jag får orken och tiden till att trixa med foobar. Har nämligen inte gjort det än fast jag kört det i flera månader.

Medlem

Just det, Colums UI är ett måste. Har hittat några grymma plugins, fast dom krävde en äldre version av FB, som är omöjlig att hitta.

Medlem

usch jag är så dålig på sånt här..
Tack för länkarna! får väl tvinga mig igenom


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

FB är fult som fasiken i orginal utförandet
Nån som kan dela med sig sina egna inställningar?


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

nj
Medlem
Skrivet av oLjud:

FB är fult som fasiken i orginal utförandet
Nån som kan dela med sig sina egna inställningar?

Kan rekommendera den här "lilla" tråden i foobars eget forum för utseenden till spelaren.

Inaktiv

Där var det ju lite
lite väl för mycket

Aja, det enda ja vill ha egentligen är att kunna ha Album/artist i en spalt på sidan, som i wmp...


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

columns ui räcker väl?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

provade att ladda ner det men det ville inte funka med nya FB versionen få kolla imorrn igen om ja hittar en nyare version av det...


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

1
Skriv svar